Potpredsjednica Vlade i ministrica vanjskih i europskih poslova Vesna Pusić pojasnila je da je to pokazala predstudija koju je naručila Europska komisija.
"Dvije varijante mosta s pristupnim cestama i cestom po Pelješcu dobile su 14 bodova, a koridor kroz Bosnu i Hercegovinu je dobio – 19", pojasnila je Pusić.
Na pitanje hoće li se most graditi sredstvima iz fondova EU-a, Pusić je rekla da prvo treba napraviti prihvatljiv projekt.
Jeftinija varijanta mosta
Podsjetimo, Pusić je u Bruxellesu u rujnu prošle godine predstavila nacrt novog idejnog rješenja Pelješkog mosta.
Stari model Pelješkog mosta bio je visok 55 metara, a po novom modelu most bi bio visok 35 metara, bez ikakvih spektakularnih visećih konstrukcija. Cijena starog modela bila je dvije milijarde i 200 milijuna kuna, a cijena novog iznosila bi milijardu i 500 milijuna kuna.
'Zasad je još rano reći išta konkretno'
No, Siim Kallas, potpredsjednik EK zadužen za transport i promet, kasnije novinarima nije potvrdio odluku EK o Pelješkom mostu. "Zasad je još rano reći išta konkretno. Koliko znam, još ni jedna solucija nije izabrana. Moji kolege iz regionalnog razvoja potvrdili su da još nema konačne odluke. To je pitanje politike regionalnog razvoja" komentirao je Kallas na današnjoj konferenciji za novinare.
"Još jednom bih ponovio da je Ministarstvo pomorstva, prometa i infrastrukture dobilo tek draft različitih solucija koje su nastale na temelju informacija HRC-a i ministarstava koji su prikupili podatke. Završetak te studije je negdje oko srpnja ove godine i ona će u obzir uzeti sve ekonomske, demografske i druge parametre. Tek tada će se znati koje je najbolje rješenje", pojasnio je ministar Siniša Hajdaš Dončić.