TKO SU TURISTI U RH? /

Europa analizirala strana tržišta pa otkrila koje države turisti žele posjetiti. Hrvatska nije na popisu

Image
Foto: Dusko Jaramaz/PIXSELL

Od dalekih tržišta najpesimističnije je japansko, na kojemu samo 26 posto ispitanika pokazuje želju za putovanje izvan prostora istočne Azije, od čega njih samo 15 posto želi vidjeti i Europu

6.6.2023.
9:49
Dusko Jaramaz/PIXSELL
VOYO logo

Europa je ove sezone jedna od najpoželjnijih destinacija za takozvana "longhaul" putovanja, no prema posljednjem izvješću Europske putničke komisije, Hrvatska nije ušla među top 10 odredišta ni jednog od analiziranih tržišta, piše u utorak Jutarnji list.

Analiza je pokazala kako 73 posto Kineza ima želju od svibnja do kraja kolovoza putovati u Europu, no njihova glavna odredišta bit će Francuska, Njemačka i Italija dok će im glavni motivi biti kultura i povijesno nasljeđe, jednako kao i luksuzni shopping.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Brazilci ovog ljeta planiraju posjetiti od dvije do tri europske destinacije, a među prva tri mjesta dospjeli su im Portugal, Francuska i Italija, dok je četvrta Španjolska, peta Njemačka, a Grčka šesta. I njih ponajviše zanimaju kultura i povijest te gastronomija, dok im je odmaranje na plaži pretposljednje na listi prioriteta.

Na top-listi Australaca nalaze se Francuska, Velika Britanija i Njemačka, a tek zatim slijede mediteranske zemlje odnosno Italija, Španjolska i Grčka, dok im Hrvatska ne dolazi u obzir. Na njihove rute će ipak najviše ove godine utjecati problemi u zračnom prometu uzrokovani rusko-ukrajinskim ratom pa je velik dio ispitanika priznao da je već promijenio svoje originalne planove koji su ove godine nešto prilagođeni.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Prema Europi će ovo ljeto letjeti i Kanađani, iako u nešto manjoj mjeri od ostalih tržišta, a uglavnom će posjetiti Francusku, Italiju i Veliku Britaniju te u prosjeku posjetiti 2,8 zemalja.

Iste destinacije posjetit će i građani SAD-a, a u anketi su odgovorili da su po dolasku u Europu zainteresirani dalje putovati vlakom, pa će i to vjerojatno utjecati na njihove planove.

Od dalekih tržišta najpesimističnije je japansko, na kojemu samo 26 posto ispitanika pokazuje želju za putovanje izvan prostora istočne Azije, od čega njih samo 15 posto želi vidjeti i Europu.

Pod utjecajem inflacije, putnici će ovog ljeta vrlo vjerojatno smanjiti svoje budžete za shopping te birati manje luksuzni smještaj, a većina ih odgovara i kako planiraju jesti u nešto jeftinijim restoranima, piše Jutarnji list.

Tekst se nastavlja ispod oglasa
Tekst se nastavlja ispod oglasa
Tekst se nastavlja ispod oglasa
gospođica savršena
Gledaj odmah bez reklama
VOYO logo