Nakon stravične nesreće /

Erdut i Dalj zavijeni u crno: Posljednji oproštaj od najboljih prijateljica koje su zajedno i nastradale

Koji dio slagalice nedostaje u cijelom slučaju, možda će pokazati toksikološko vještačenje krvi koje se još čeka

11.6.2019.
19:04
VOYO logo

Erdut i Slavonija oprostili su se od djevojčica koje su stradale u petak, kada je na njih na odmorištu kod Novske naletio kamion. Jedna djevojka još uvijek se bori za život.

A vozač koji je nesreću skrivio, prije manje od mjesec dana, na istoj relaciji uzrokovao je još jednu, lakšu prometnu nesreću. Pojavila se i informacija da je večer prije tragedije zatražio liječničku pomoć zbog jakih bolova u leđima. 

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Erdut i Dalj i danas su zavijeni u crno. Posljednji put su se oprostili od Ive i Renate, najboljih prijateljica koje su zajedno i nastradale.

Svaki dan novi detalji nesreće

Image

Erdut i Dalj zavijeni u crno: Posljednji oproštaj od najboljih prijateljica koje su zajedno i nastradale

Image

Erdut i Dalj zavijeni u crno: Posljednji oproštaj od najboljih prijateljica koje su zajedno i nastradale

A svakoga dana cure novi detalji strašne nesreće. Vozač je, navodno, večer prije puta zatražio hitnu pomoć zbog snažnih bolova u leđima. Dobio je injekciju, tzv. blokadu.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

"Da li je dobio samo kortikosteroid i protiv bolova ili je dobio još i miorelaksant, čestu kombinaciju koktela, jer miorelaksant je mišični otpuštač. Relaksira mišiće, ali i opće djeluje opuštajuće", kazao je specijalist medicine rada i sporta, Damir Memić.

A prije nekoliko dana Slavko Filipović otkrio nam je da njegov brat ima poteškoća s leđima.

"Obično svi vozači boluju od kralježnice. Kako se kaže 'bahn scheibe' ili diskus hernija", kazao je nakon nesreće brat vozača kamiona, Slavko Filipović.

Profesionalni vozači imaju problema zbog dugog sjedenja

Doktor Memić svakodnevno se susreće s profesionalnim vozačima koji, zbog dugog sjedenja i trešnje u kabini, imaju tu dijagnozu. Ona sa sobom nosi jake bolove ili trnce od leđa, preko nogu sve do prstiju.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

"Može usporiti reakciju, može mu ograničiti pokrete. Još jedan dodatni problem, postavlja se pitanje kako je tu noć proveo. Ako je njega boljelo tu noć, ako je on zbog toga morao ići primati tu blokadu. Postavlja se pitanje koliki je kvalitet njegovog sna bio", istaknuo je Memić.

A prije manje od mjesec dana, na istoj relaciji autoceste, skrivio je još jednu prometnu nesreću s drugim kamionom. Prema podacima Brodsko-posavske policije, vozilo je udarilo još dva automobila jer se prebacivao iz voznog u zaustavni trak i natrag. Prometni psiholozi kažu, svaki takav događaj može biti alarm da nešto nije u redu.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

"Kod profesionalnih vozača postoji egzistencijalni stres"

"Kod profesionalnih vozača postoji taj egzistencijalni stres. Zabrinuti su za to da će možda izgubiti posao ili da će možda morati ići na bolovanje, na dodatni pregled. Posebno ako su stariji to onda povećava vjerojatnost da će se nešto pronaći u organizmu", istaknula je pročelnica Sekcije za prometnu psihologiju HPD-a, Ljiljana Mikuš.

Iz Udruženja vozača ističu kako se radno vrijeme većinom poštuje i ne pritišće toliko rokovima kao nekada.

"Većina tahografa je u današnje vrijeme digitalna gdje ti zapisi postoje i traju i teško je s njima manipulirati tako da u odnosu na prijašnje godine situacija je puno bolja", rekao je Zdravko Bubnić iz Udruženja prijevoznika Zagreb.

Koji dio slagalice nedostaje u cijelom slučaju, možda će pokazati toksikološko vještačenje krvi koje se još čeka.

Tekst se nastavlja ispod oglasa
fnc 20
Gledaj odmah bez reklama
VOYO logo