Turistički biser /

Dubrovnik kao aviodestinacija na mukama: Prošle godine u gradu je bilo 10 puta više američkih turista

Veliki interes za Dubrovnikom pobudila je i reportaža ABC-a koja je Dubrovnik predstavila kao siguran grad

8.8.2020.
9:57
VOYO logo

A dok svi oni koji su na ruti turistima koji putuju automobilima rade relativno dobro, na mukama su aviodestinacije. Jedna od njih je  i turistički biser Dubrovnik - koji je osim bez turista koji stižu zrakoplovima ostao i bez onih sa kruzera.

Manje gostiju nego lani

Tek nedavno spojeni s Dubrovnikom, gosti broj jedan - Britanci sve češće su viđeni u Gradu, a sada kreće potraga za turistima iz Sjedninjenih Američkih Država. Gostima broj dva.

Ipak na Stradunu susreli smo tek jednog Amerikanca koji je u Hrvatsku došao sam.

''Trenutna situacija s koronavirusom u New Yorku nije dobra i tako sam odlučio doći ovdje. Ovo je jedina zemlja Europske Unije u koja trenutno dopušta ulazak Amerikancima'', rekao je Mike iz New Yorka.

Da bi došao u Hrvatsku morao je napraviti test na COVD-19 koji vrijedi svega 48 sati, a njegov let do Dubrovnika trajao je 14 sati.

''Letio sam prema Varšavi, a zatim sam išao na let za Dubrovnik'', opisao je Mike.

Na krajnjem jugu boravi tek nešto više od 11 tisuća gostiju što je svega 40 posto u odnosu na isto razdoblje lani. Od toga je 253 američkih turista kojih je prošle godine u ovom vrijeme bilo 10 puta više. Zbog trenutne situacije u Sjedinjenim Američkim Državama iz dubrovačke turističke zajednice očekivali su ovakve brojke.

''Tako da smo na razini godine, dakle od početka godine do 5.kolovoza ostvarili svega tri posto u dolasicma i pet posto u noćenjima.Međutim ono što nas ohrabruje i veseli prema informacijama koje imamo s tržišta i od partnera i predstavništva je da zaista postoji veliki interes za Dubronikom i za Hrvatskom'', kazala je Ana Hrnić, direktorica Turističke zajednice Grada Dubrovnika.

Veliki interes za Dubrovnikom pobudila je i reportaža ABC-a američke televizijske kuće koja je Dubrovnik predstavila kao siguran grad.

''Riječ je o zaista jednoj neprocjenjivo vrijednoj reklami promociji Dubrovnika kao destinacije koja je inače omiljena američkim posjetiteljima i turistima. Zapravo je istaknuta činjenica kako Hrvatska također ove godine prima goste s tog tržišta'', rekla je Jelka Tepšić, zamjenica dubrovačkog gradonačelnika.

No onima koji žele doći nekada nisu jasni uvjeti.

''Uglavnom pitaju može li se testirati negdje na aerodromu, ako ne može na aerodromu može li negdje drugo. Koliko je sigurno, jesu li maske obavezne.. i onda ja njima odgovorim u mediteranskom stilu života da smo mi ovdje baš onako relaksirani i da neće vidjeti maske po Dubrovniku osim ako ulaze u butige'', izjavio je turistički vodič  Ivan Vuković.

Iako je prošlogodišnja sezona obećavala još bolju sezonu u 2020. koronavirus poremetio je planove. Očekivanja za sljedeću, Dubrovčani, neće niti prognozirati jer tko zna hoće li maske tada biti bačene.

Tekst se nastavlja ispod oglasa
Tekst se nastavlja ispod oglasa
Tekst se nastavlja ispod oglasa
Tekst se nastavlja ispod oglasa
Tekst se nastavlja ispod oglasa
FNC 20 PROPUŠTENE
Gledaj odmah bez reklama
VOYO logo