Prije četiri godine riječki aerodrom bio je pred kolapsom, broj putnika pao je na 50 tisuća godišnje, veliki financijski gubici bili su zasrrašujući te je bilo izvjesno da se Zračna luka Rijeka neće pretvoriti u prometnu okosnicu razvoja gospodarstva i turizma, rečeno je na današnjoj zajedničkog tiskovnoj konferenciji SDP-a i HNS-a sazvanoj kao upozorenje na krajnje neizvjesnu daljnju sudbinu riječkog aerodroma.
No tada je regionalna politika jednoglasno dala „crveni karton“
dotadašnjoj upravi i okrenula list poslovanja Zračne luke Rijeka
prema onome što danas imamo, a to su obnova Zračne luke i
pozitivni pokazatelji u svim segmentima poslovanja, rečeno
je.
”Izabrana Uprava Zračne luke Rijeka u protekle četiri godine
povećala je broj putnika za tri puta, posluje se bez državnih
subvencija, troškovi zaposlenih znatno su smanjeni, zgrada
aerodroma je uređena a Muzejski terminal zračne luke dobio je i
međunarodna priznanja”, uvodno je na zajedničkoj pressici SDP-a i
HNS-a rekao primorsko-goranski dožupan Marko Boras Mandić.
”No na nedavnoj Skupštini Zračne luke Rijeka Izvještaj o radu Uprave riječkog aerodroma nije prihvaćen od strane predstavnika ministarstva! Razlog tome je sklopljeni ugovor s Croatia Airlinesom za marketinško oglašavanje čija je osnova otvaranje linije prema Munchenu i Londonu, no država je tumačenja kako uložena financijska sredstva u te marketinške aktivnosti – sa financijskog aspekta – nisu opravdala očekivanja” dodao je Boras Mandić.
Više pročitajte na portalu Riječan.IN.