Pilot projekt
Zasad je riječ o pilot projektu u koji su uključene 53 ordinacije liječnika obiteljske medicine, piše RTL.
"Naša najviše korištena opcija je zahtjev za ponovljenim receptom. Dakle netko tko je na stalnoj kroničnoj terapiji, nema potrebe da provjerava stanje, zatraži zahtjev za stalnom proskripcijom i to je nešto što bi inače radili pacijenti telefonom", kazao je Hrvoje Tiljak, specijalist opće medicine koji je jedan od liječnika uključenih u projekt.
Može se zatražiti i liječnički savjet
Pacijenti su i više nego zadovoljni ovom mogućnošću. "Ova aplikacija znači jako puno, jer jako puno smo u stanju rješiti putem pitanja i odgovora, a ako treba onda me se naruči. Najčešće tražim da mi se daju lijekovi ili eventualno neki savjet", kazao je korisnik aplikacije zdravlje.net Igor Čatić.
Igor, koji je zašao u deveto desetljeće života, najstariji je pacijent koji koristi ovu aplikaciju. Smatra da je jedini nedostatak što svaki put mora iznova unositi korisničko ime.
Ušteđeno 130 sati
Liječnicima je kroz šest mjeseci ove virtualne čekaonice ušteđeno oko 130 sati telefonskog razgovora.
Pilot projekt završava krajem travnja, kada će se rezultati poslati Ministarstvu zdravlja.