'Ja trgovac' /

Dodijeljene nagrade 'Zlatna košarica': Konzum trgovac godine, nagrađeno još pet tvrtki

Nagrade "Zlatna košarica" koju dodjeljuje magazin "Ja trgovac" za najbolja tržišna postignuća, otišle su u ruke šest tvrtki. Konzum je trijumfirao u kategoriji "Trgovac godine", dok je koprivnička Podravka okrunjena najboljim proizvođačem.

6.5.2016.
14:03
VOYO logo

Magazin "Ja trgovac", specijaliziran za maloprodaju i industriju robe široke potrošnje, u četvrtak je dodijelio nagrade "Zlatna košarica" za najbolje trišne uspjehe hrvatskih ili tvrtki koje imaju podružnice u Hrvatskoj. Pobjedu u kategoriji "Trgovca godine" odnio je trgovački lanac Konzum, dok je Podravka proglašena "Proizvođačem godine". Zlatna košarica za "Društveno odgovornu kompaniju godine" otišla je u ruke DM-a, a ona za "Proizvod godine" pripala je Ožujskom pivu.

U kategoriji "Najboljeg malog trgovca", ove je godine nagrađena firma Tehno-Ron, a informatička tvrtka IN2 proglašena je "Najboljim tehnološkim dobavljačem" godine.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

"Izrazita mi je čast primiti ovako divno priznanje. Prije svega, želim zahvaliti radnicima konzuma kojih ima nešto više od 14 tisuća. Ova nagrada nam je posebno važna jer ju dodjeljuje struka, a služi nam kao poticaj da budemo još bolji, razvijamo inovacije i pratimo najbolje svjetske prakse", poručio je predsjednik Uprave Konzuma, Slavko Ledić.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

"Cilj je ove nagrade istaknuti pozitivne primjere poslovanja kojih u hrvatskom poduzetništvu itekako ima", istaknuo je Goran Pavlović, urednik magazina "Ja trgovac". 

O pobjednicima je odlučivao žiri sastavljen od 14 stručnih članova koji su dio vodećih institucija i tvrtki koje prate područje maloprodaje i industrijske robe široke potrošnje. Sve su se kategorije odnosile na poslovna ostvarenja u prošloj godini s posebnim naglaskom na kvalitetu investicija, otvaranje novih prodajnih objekata i radnih mjesta, ulaganje u pogone za proizvodnju, provedene akvizicije, kao i ukupan doprinos unaprijeđenu sektora putem stvaranja dodane vrijednosti za tržište, ali i potrošače.

Tekst se nastavlja ispod oglasa
Tekst se nastavlja ispod oglasa
Tekst se nastavlja ispod oglasa
fnc 20
Gledaj odmah bez reklama
VOYO logo