hansgrohe slavio /

Prestižna nagrada Red Dot 2017. za dizajn otišla „hansgroheu“ za miješalice za umivaonike

Image

Radi se o kupaonskom dizajnu branda hansgrohe i novoj kolekciji Metropol

15.5.2017.
6:00
VOYO logo

Premium brand hansgrohe predstavio je Metropol, novu kolekciju miješalica za moderne kupaonice koja objedinjuje geometrijsku preciznost i upečatljivi dizajn. U suradnji s dugogodišnjim partnerom, dizajnerskim studiom Phoenix Design,hansgrohe je razvio dosad najraznovrsniju kolekciju miješalica za umivaonike, kade i tuševe, pretvarajući time kupaonice u moderni paralelni svijet geometrijskog šarma i izražajnog ambijenta.

Hansgrohe Metropol 110 jednoručna miješalica za umivaonik iz Metropol kolekcije dobila je nagradu Red Dot 2017. za dizajn proizvoda, čime je hansgrohe Metropol kolekcija dobila priznanje jedne od najprestižnijih svjetskih nagrada koja od 1995. godine evaluira vrhunsku kvalitetu, inovativni oblik te funkciju proizvoda.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

U sklopu nove kolekcije, nudi se izbor od 3 vrste ručki, a po prvi su put predstavljene samostojeće podne miješalice za umivaonike koje uz ComfortZone, iskoristivi prostor između umivaonika i miješalice, osiguravaju vrhunsku lakoću uporabe u kupaonici. Hansgrohe Metropol miješalice upečatljiva dizajna dostupne su u četiri različite visine.

Dizajneri su za hansgrohe Metropol miješalice predstavili novi potez sa zakretnom “loop” ručkicom, ručkom sa otvorom u sebi. Uz miješalice s ravnom standardnom ručicom, hansgrohe kupcima nudi izbor modela s tankom, zakretnom “loop” ručicom. Treća verzija miješalice ima integriranu Select tehnologiju koja jamči intuitivno kontroliranje i jednostavnu uporabu miješalice pritiskom na “Select“ tipku. Raznovrsnost ručkica te kontrolnih opcija kupcima nudi širok spektar mogućnosti primjene i dizajna.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Grupa Hansgrohe, s robnim markama AXOR i hansgrohe, trenutno je na rang listi Međunarodnog foruma dizajna (iF), u konkurenciji najboljih svjetskih tvrtki za dizajn, pozicionirana na 6. mjestu između 2000 kompanija. S 1040 bodova, tvrtka iz Schiltacha, specijalizirana za sanitarnu opremu, nadmašila je svjetski poznate robne marke poput Audi-a, BMW-a i Apple-a te ponovno potvrdila vodeću poziciju u sanitarnoj industriji.

Tekst se nastavlja ispod oglasa
Tekst se nastavlja ispod oglasa
Tekst se nastavlja ispod oglasa
FNC 20 PROPUŠTENE
Gledaj odmah bez reklama
VOYO logo