Promet Split nabavlja deset novih autobusa, no istodobno gradski prijevoznik plaća više od 2 tisuće kuna penala na dan zato što splitskom odvjetniku nisu predali devet autobusa nabavljenih prije 30 godina. Iz Prometa tvrde da autobusi nisu u voznom stanju te da ih ne mogu predati tehnički ispravne.
VEZANE VIJESTI:
"Vrijednost ovog posla je 30 milijuna kuna i to bespovratnih, a kad se tome doda PDV onda je to 43 milijuna. Mi sufinanciramo 15 posto, a ostalo ide iz EU fondova", izjavio je gradonačelnik Splita Andro Krstulović Opara.
Ne zna se koliko će još morati platiti
No, 9 starih autobusa koji više nisu u voznom stanju splitskog prijevoznika košta 2250 kuna na dan. S obzirom na to da autobuse ne mogu isporučiti, odvjetniku Željku Lubini moraju plaćati penale.
"Ne možemo reći koliko ćemo isplatiti, jer radimo na tome da taj postupak okončamo i da zaključimo ovu priču s plaćanjem penala", rekao je Miroslav Delić, direktor Prometa Split.
U dvije i pol godine Promet je isplatio više od 2 milijuna kuna penala. "Vrlo teško je utvrditi odgovornost jer je to proces koji traje 30 godina. Odgovorni su svi u lancu koji su to pokušavali riješiti i oni koji su prouzročili to u samom početku", dodao je Krstulović Opara.
Željko Kerum ne osjeća se odgovornim
Željko Kerum koji najavljuje novu utrku za splitskog gradonačelnika, ne smatra se odgovornim te kaže: "Nisu tada bile situacije zrele za dogovor jer su bila ročišta i tužbe i ostalo, i to je u mandatu Baldasara završilo. I kako se završilo, to je njegova stvar, a ne moja."
Priča o dugu za autobuse stare više od 30 godina zbunjuje građane. "Sigurno to plaćaju građani, ne znam tko tako radi, u našem društvu je sve naopako, pa i to", kazala je Anđelka iz Splita
Neispravni autobusi mogu u staro željezo, iako se penali za njih prema sudskoj presudi plaćaju. Do kada, nije poznato.