najveći investitori /

Diskografske kuće godišnje ulože više od 4,5 milijardi dolara u razvoj glazbene industrije

Image
Foto: Omiljenim zvukovima do uspjeha. U nastavku otkrijte kako iskoristiti glazbu za veću produktivnost

Diskografske kuće ulažu 27 posto prihoda u marketing, nove snimke i razvoj izvođača

12.1.2017.
12:07
Omiljenim zvukovima do uspjeha. U nastavku otkrijte kako iskoristiti glazbu za veću produktivnost
VOYO logo

Diskografske kuće još uvijek su najveći investitori u glazbenoj industriji te su samo u 2015. godini na globalnoj razini uložile više od 4,5 milijardi američkih dolara u razvoj izvođača, nove snimke i marketing, podaci su to Svjetske diskografske organizacije (IFPI) i Organizacije nezavisnih diskografa (WIN) objavljeni u godišnjem izvješću ‘Ulaganje u glazbu' (Investing in music), izvijestila je Hrvatska diskografska udruga.

Izvješće iznosi pregled globalnih ulaganju u otkrivanje novih izvođača, vođenje karijera te promociju izvođača i njihove glazbe. Izvješće se fokusira na opširne aktivnosti ‘iza scene’ koje provode timovi profesionalaca u diskografskim kućama kako bi promovirale novu glazbu. Samo u Hrvatskoj diskografske kuće ulože više od 20 milijuna kuna u razvoj glazbene industrije.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Frances Moore, direktorica IFP-a i direktorica WIN-a Alison Wenham zajednički ističu: “Ovaj izvještaj naglašava ne samo financijska ulaganja, nego i svakodnevne napore i dodatnu vrijednost koju diskografske kuće donose umjetnicima i njihovim karijerama. U digitalnom svijetu raspon poslova dodatno se proširio, ali je misija ostala ista: otkrivanje i razvoj novih izvođača, izgradnja njihovih uspješnih karijera te u konačnici donošenje kvalitetne nove glazbe slušateljima, a to su ključne odrednice ulaganja u glazbu koje donose diskografske kuće“.

Ključne informacije iz izvještaja ‘Ulaganje u glazbu’:

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Diskografske kuće ulažu 27 posto prihoda u marketing, nove snimke i razvoj izvođača, što je samo u 2015. godini na globalnoj razini značilo investiciju od 4,5 milijarde dolara.

Trošak promocije novog izvođača međunarodnoj sceni, posebice na tržištima popust SAD-a i Velike Britanije, iznosi od 500.000 do 2 milijuna dolara, što uključuje investicije u troškove snimaka, distribucije, videa, turneja te marketinga i promocije. 

Diskografske kuće s distributerima ulažu i u razvoj infrastrukture potrebne za digitalni marketing te se tako omogućuju distribuciju više od 40 milijuna snimka na 360 digitalnih servisa i stranica na globalnoj razini.

Tekst se nastavlja ispod oglasa
Tekst se nastavlja ispod oglasa
Tekst se nastavlja ispod oglasa
FNC 20 PROPUŠTENE
Gledaj odmah bez reklama
VOYO logo