turistička sezona /

Direktor Hrvatske turističke zajednice: 'Mislim da ćemo do kraja godine doseći cilj od 90 posto dolazaka'

Do sada smo u ovom dijelu godine je ostvareno 85 posto prometa, a cilj je dobaciti do 90 posto prometa iz predpandemijeske 2019. godine

22.5.2022.
20:45
VOYO logo

U Hrvatskoj boravi 180 tisuća turista, a svaki treći za odmor je odabrao Istru.

U odnosu na prošlu godinu sve vrste smještaja bilježe visoki dvoznamenkasti rast dok kampovi obaraju sve rekorde. Rezultati su bolji nego najbolje turističke 2019.

Gdje smo sada u odnosu na rekordnu 2019., provjerila je Maja Brkljača koja je u Rijeci razgovarala s direktorom Hrvatske turističke zajednice Kristijanom Staničićem

Do sada smo u ovom dijelu godine je ostvareno 85 posto prometa, a cilj je dobaciti do 90 posto prometa iz predpandemijeske 2019. godine.

Tekst se nastavlja ispod oglasa
Image
ugostitelji u problemima /

Sezona je pred vratima, a turističkih radnika kronično nedostaje: 'Morao sam zatvoriti restoran'

Image
ugostitelji u problemima /

Sezona je pred vratima, a turističkih radnika kronično nedostaje: 'Morao sam zatvoriti restoran'

"Mi smo sada na 163 posto rezultata boljeg u odnosu na prošlu godinu , ali ono što je najvažnije je da pratimo trendove koje smo si projicirali. Mislim da ćemo do kraja godine doseći cilj od 90 posto u odnosu na 2019. godinu", tvrdi Staničić.

Last minute rezervacije su u protekle dvije godine povećale u Hrvatskoj zbog pandemije, tvrdi Staničić koji naglašava da je Hravtska spremna za takve goste i zna da će se u špici sezone sigurno tražiti jedan krevet više.

Hrvatska je turistička destinacija koja je na vrhu ljestvice na tržištima. To potvrđuje i zadnje istraživanje gdje smo skočili na 16. mjesto u svijetu kao turistički i brend i na deveto mjesto u Europi.

"Profil turista je raznolik, a ja vjerujem da ćemo imati i mnogo mladih gostiju jer nam se vraćaju neki festivali i zbog toga će Hrvatska biti tražena destinacija", dodaje Staničić.

U tijeku je i natječaj za čelnog čovjeka HTZ-a, a Staničić kaže da neće otkriti hoće li se ponovno kandidirati, ali turizam je priča u kojoj će sigurno ostati.

Tekst se nastavlja ispod oglasa
savrseni kandidatkinje
GLEDAJ ODMAH!
VOYO logo