Digital Shapers /

Dali otkaze u uspješnim tvrtkama zbog piva?! Isplatilo se, danas izvoze i proizvode tisuće litara

Primjer poslovnog uspjeha u Hrvatskoj dvojica su prijatelja iz djetinjstva koji proizvode vlastito pivo

17.11.2019.
12:45
VOYO logo

Biti proizvođač vlastitog piva danas je popularnije no ikada, jer unutar svoja četiri zida mnogi kuhaju domaće pivo što često prerasta u ozbiljan posao.  Dvojica prijatelja iz djetinjstva imaju posebnu priču. Dali su otkaze u uspješnim tvrtkama, prvi pokrenuli crowdfunding kampanju u Hrvatskoj i danas imaju svoju pivovaru.

Na godinu proizvodu 200 tisuća litara piva

Kada su ova dvojica "metalaca" naišli na staru halu Zagorskog metalca u Zaboku, znali su da tu žele otvoriti svoju pivovaru. Nedavno su to i uspjeli, a prije samo pet godina skuhali su prvo "craft", tradicionalno pivo u Hrvatskoj.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

''Išli smo od birca do birca i stalno se promovirali. Govorili ljudima da probaju, točili im, davali da probaju'', izjavio je suvlasnik pivovare Miroslav Šuvak.

Danas na godinu proizvode oko 200 tisuća litara zlatne tekućine čije recepte sami osmišljavaju. No četiri su sastojka osnovna: ječmeni slad, voda, kvasac i hmelj. A da su na pravom mjestu, pokazuje i divlji hmelj koji je niknuo uz zid pivovare.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Za jednu rundu potrebna su tri tjedna

''Hmelj je začin. Hmelj daje gorčinu i aromu, a glavnina arome dobije se zapravo iz slatkoće u pivu od ječma'', kazao je suvlasnik pivovare Marko Filipin.

Da bi nastala jedna runda njihova piva, potrebna su tri tjedna.

''Prvo ubacujemo ubacivat zrnje i vodu i od njega radimo sladovinu od koje kasnije se radi pivo kad ga spustimo u fermentacijske tankove. U početku je jako gusto i onda moramo pratiti, imamo takvu tehnologiju da točno znamo do koje gustoće pivo treba doći'', objasnio je Filipin.

Slijedeće je na redu kušanje piva. No, suvlasnici pivovare kažu kako mnogi smatraju kako oni cijeli dan samo kušaju pivo, no i za njih vrijede ista pravila kao i za sve. Na radnom mjestu se ne smije piti.  Prvi novac su skupili na crowdfundingu kada to još nije bilo popularno.  Sada pivo i izvoze, a sve to oglašavaju samo - online.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

''Koristimo se svim društvenim mrežama, Twitterom, Instagramom, Facebookom. Aktivni smo u newsletterima kojima obavještavamo kupce. Baš smo jako ponosni na web, jer je leglo informacija. Ako nemate pojma o pivu, na webu možete naći sve'', izjavio je Šuvak.

I zbog toga su idealni sudionici RTL-ove konferencije Digital Shapers. Sudjelovat će na panelu 1 od 4 milijuna, jer oni su pravi primjer kako živjeti svoj san i biti taj jedan od 4 milijuna u Hrvatskoj, a ne jedan od mnogih u Irskoj ili Njemačkoj.

Tekst se nastavlja ispod oglasa
Tekst se nastavlja ispod oglasa
fnc 20
Gledaj odmah bez reklama
VOYO logo
Još iz rubrike