Sladoledarska tradicija na vrhuncu /

COVID inovacija u Italiji: Sladoled prodaju kroz rupu u pleksiglasu pomoću dugih kliješta

Image
Foto: AP images

Talijani su također počeli s određenim popuštanjima mjera.

5.5.2020.
11:30
AP images
VOYO logo

Budućnost prodaje sladoleda je stigla. Rimski sladoledar koristi duga plastična 'kliješta' kojima kroz rupu u pregradi od pleksiglasa grabi kuglice.

Paolo Constantini nosi zaštitnu kacigu s plastičnim vizirom, plastične rukavice i masku. 

Tekst se nastavlja ispod oglasa

"Možete zaboraviti ono što je bilo prije Covida-19, morali smo ponovno izmisliti svoj posao", kaže nagrađivani sladoledar. 

Ispred njegove sladoledarnice Il Gelatone, iz koje se vidi Koloseum, nalazi se i aparat s dezinficijensom za ruke. 

Tekst se nastavlja ispod oglasa
Image
Foto: Screenshot/Twitter

(Screenshot/Facebook) 

Kupcima se na ulazu termalnim skenerom mjeri temperatura, a na podu su crno-žute pruge koje im ukazuju na razmak što ga moraju poštivati.

Italija se ponosi svojom sladoledarskom tradicijom. U uobičajenim vremenima, čim zatopli ljudi pohrle u 'đelaterije'. Danas to više nalikuje posjetu bolnici. 

"Pokušavamo zaštititi sebe, osoblje i korisnike što više možemo", rekao je Constantini.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Mjere popuštanja u Italiji 

Talijani su u ponedjeljak dobili dašak slobode. Dio mjera protiv pandemije ukinut je pa sada mogu vježbati na otvorenom. Kafići, zalogajnice, restorani i sladoledarnice otvoreni su za pripremu hrane i slastica 'za van'

Oni će uz zaštitne mjere, poput plastičnih pregrada među stolovima, moći otvoriti svoja vrata tek u lipnju. Mnogima je to ravno katastrofi jer je gastronomija krvotok talijanskog gospodarstva. 

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Procjenjuje se da bi gospodarski gubici zbog karantene samo do lipnja mogli iznositi 34 milijarde eura. Dotad bi se moglo zatvoriti 50 tisuća tvrtki, a 350 tisuća ljudi ostati bez posla. 

Tekst se nastavlja ispod oglasa
FNC 20 PROPUŠTENE
Gledaj odmah bez reklama
VOYO logo