LJUDI IZ ZAGORJA /

Bandićev klub dobiva dva nova člana: Hoće li svom novom šefu moći reći 'NE' na tunel kroz Medvednicu?

Tunel, onakav kakav je zamišljen prije 13 godina, bio bi dug oko šest i pol kilometara i imao bi tri cijevi

16.1.2019.
13:07
VOYO logo

Oko projekta starog najmanje 13 godina mještani Stubičkih Toplica, do kojih bi trebala voditi cijev tunela i nova trasa - podijeljeni su.

"Da je neki brzi vlak, bilo bi u svakom slučaju dobro, i da je neka cesta kraj toga, da, da", kaže Marija.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

"Ma kakav tunel. Zašto? Zato jer bi to, uništilo bi se puno", kaže Božidar.

"Pa naravno da bi, brže bi došli, ne bi bile tolke gužve", smatra Višnja.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

"Ima plusa i minusa, mislim u Stubičkim bi bile malo veće gužve", kaže Stanko.

Planovi su opet na stolu, ali samo zbog nas, priznaje nam načelnik općine Stubičke Toplice,  inače stoje u ladici.

Kaže, tunel kroz Medvednicu donio bi Zagorju više štete nego koristi, jer bi izgubili svoj mir.

"Ako je gospodin Bandić mislio na revitalizaciju ovoga projekta, po nama je to nešto što nam ne donosi baš ništapreviše i nismo baš zaineterisani iskreno", kaže Josip Beljak (NEZ) načelnik Općine Stubičke Toplice.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Tunel kroz Medvednicu po tko zna koji put je aktualizirao zagrebački gradonačelnik nabrajajući kapitalne projekte za budućnost, ipak danas o tome - nije htio. 

"O njima će biti vremena da govorimo, ali o njima ćemo govoriti ili s ove strane Medvednice ili s one u Donjoj Stubici ili Stubičkim Toplicama, ali o tome tek sljedeći tjedan", kazao je Milan Bandić.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Možda upravo onda kad je, neslužbeno doznajemo, zakazana presica na kojoj će biti inaugurirana dva nova člana Bandićeve stranke - i to baš čelni ljudi Donje Stubice i Stubičkih Toplica.

Hoće li svom novom šefu tada teško reći "NE" na tunel kroz Medvednicu, Beljak kaže - neće, već su o tome pričali prošlog proljeća.

"Ja sam mu onda otvoreno rekao pogotovo za tu cestovnu dionicu, da apsolutno nas ne interesira, nego eventualno jedna tramvajska linija, amo reći, ali ne ovom trasom", kaže Beljak. 

Tunel, onakav kakav je zamišljen prije 13 godina, bio bi dug oko šest i pol kilometara i imao bi tri cijevi, dvije za automobile i jednu s tračnicama.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Ipak, nejasno je zašto u prostornom planu općine Stubičke Toplice iz 2016. još uvijek stoji ucrtan taj tunel, iako isti ne postoji u planu višeg ranga - Parku prirode Medvednica iz 2014. godine.

Čini se da će na kraju tunel kroz Medvednicu, kao i do sada, služiti samo za dnevno političke svrhe, baš poput zagrebačkog metroa, podzemnih garaža ispod HNK ili sjeverne tangente - tek dim, bez vatre.

Tekst se nastavlja ispod oglasa
fnc 20
Gledaj odmah bez reklama
VOYO logo