Navodi se da je riječ o rezultatima istraživanja o zastupljenosti predsjedničkih kandidata u emisijama Dnevnik i Otvoreno, koje je navodno naručila Hrvatska radiotelevizija (HRT), a mediji su objavili da su dijelom falsificirani.
Budući da je, dodaje se, u njihovoj izradi sudjelovala agencija Briefing, čiji je vlasnik član izbornoga stožera jednog od kandidata na predsjedničkim izborima, Bandićev izborni stožer traži da DIP poduzme odgovarajuće mjere kako bi ovakve manipulacije prestale i svi kandidati imali pravo na jednake uvjete u izbornoj utrci.
Hitno očitovanje traže i od Vijeća HRT-a, kao i od DIP-a o angažmanu pojedinih članova Vijeća HRT-a u predsjedničkom stožeru jednoga kandidata te sudjelovanje u otvorenoj promociji i lobiranju, što smatraju sukobom interesa koji dovodi u pitanje vjerodostojnost Vijeća HRT-a u ispravnom rasuđivanju programske i kadrovske politike javne televizije.
Izborni stožer spominje i optužbe da je Bandić s 43 minute i 49 sekundi bio najviše zastupljen u emisijama HTV-a te ističe da su u istraživanju namjerno uzeti televizijski prilozi u kojima se spominje Milan Bandić, ili o njemu kao kandidatu govore politički protivnici, a većinom su bili negativnoga vrijednosnog usmjerenja.
Mole da se DIP posebice očituje o nekim emisijama, npr. Nedjeljom u 2 i Dnevnik od 6. prosinca, u kojima je, navode, bilo izričito rečeno da se za Milana Bandića ne treba glasovati.
Time je, ističe se, izravno povrijeđena ravnopravnost kandidata Milana Bandića u razdoblju promidžbe za izbor predsjednika RH koju jamče Programska pravila HRT-a za praćenje predsjedničkih izbora 2009./2010.
Prethodni članak:
arti-200912070424006