"Sve ćete znati, proširit će se do pete zone. Tako da će cijeli Grad Zagreb postati parkirališna zona s osjetnom manjim cijenama nego što je to danas. Pričekajte prijedlog pa ćemo vidjeti tko će se buniti. Nemojte me potcjenjivati. Ono što je najbitnije je da će Zagrepčani plaćati manje promet u mirovanju, odnosno parkiranje".
Cijena parkiranja u četvrtoj i petoj zoni trebala bi biti simbolična, a osim po zonama, cijene padaju i u garažama. Na pitanje novinara znači li to i veći broj kontrolora koji će ubuduće morati obilaziti više parkirališta nego do sada, Bandić odgovara: "Imamo mi informatički sustav i tehnologiju, kojom smo, hvala Bogu 2014. godine ovladali u gradu. I neke stvari oko prometa u mirovanju i ponudili taj know how koji je razvijeniji nego u europskim metropolama. Otišli smo tu dosta daleko".
Kako doznajemo, parkiranje bi prvo trebalo pojeftiniti u garažama, a zatim i po zonama.