U humanitarnoj kampanji "Žena ženi", koja je trajala tijekom listopada, mjeseca posvećenog borbi protiv raka dojke, prikupljeno je čak 60 tisuća kuna za udrugu Europa Donna Hrvatska koja već godinama podiže svijest žena o raku dojke. Prikupljena financijska sredstva svečano je uručila ambasadorica kampanje, dizajnerica Ivana Popović.
Svrha kampanje bila je podizanje svijesti društva o ovoj zloćudnoj bolesti te isticanje važnosti prevencije i edukacije žena o raku dojke.
Poznata hrvatska dizajnerica Ivana Popović, koja je i sama proživjela rak dojke, naglašava važnost redovitih pregleda žena: "Pregled koji traje svega nekoliko sekundi treba postati redovita aktivnost svake od nas jer uistinu spašava život. Zato sam stala ispred ove kampanje jer ne samo da je financijskim sredstvima omogućila nastavak rada udruge Europa Donna Hrvatska već je i potaknula žene na brigu o svom zdravlju".
Udruga Europa Donna Hrvatska kojoj je namijenjen cjelokupan prihod ove kampanje već godinama pruža potporu oboljelim ženama i podiže svijest o važnosti samopregleda. "U Hrvatskoj godišnje od raka dojke oboli oko 2300 žena, a to je gotovo svaka deseta žena. Zato je izuzetno važna prevencija i rano otkrivanje jer to smanjuje smrtnost za oko 30%. Ovom kampanjom prepoznata je važnost našeg rada i edukacije o raku dojke te smo zahvalni P&G-u i Konzumu koji su nam omogućili iznimnu financijsku pomoć", rekla je predsjednica udruge Europa Donna Hrvatska, dr.mr.sc. Nada Kraljević.
Financijska sredstva prikupljena za udrugu Europa Donna Hrvatska
pomoći će svim njezinim članicama u nastavku borbe protiv raka
dojke kroz daljnji rad na isticanju važnosti zdravih životnih
navika, prevencije i redovnih pregleda žena u svim krajevima
Hrvatske.