- Na sinoć održanom adidas NMD eventu u klubu Peper povodom predstavljanja nove adidas NMD kolekcije tenisica okupili su se brojni poznati Hrvati koji dijele strast prema nomadskim istraživačkim avanturama. Domaćin večeri bio je poznati glumac Slavko Sobin koji je ujedno i adidas Originals ambasador, a među ostalim urbanim istraživačima bili su i umjetnica OKO, Petra Nižetić, Nevena Rendeli, Ana Stunić i Ana Radišić.
Adidas NMD koncept predstavlja spoj prošlosti i budućnosti te proizlazi iz ideje da prošlost osnažuje budućnost. Nove adidas NMD Runner tenisice nastavljaju s preoblikovanjem tradicionalne siluete spajajući klasične detalje s naprednim dizajnom što čini savršen spoj lifestyle tenisice i tehnološke inovacije kako bi stvorili budućnost urbanog istraživanja. Najnovija kolekcija NMD tenisica dolazi u najširem rasponu boja i kombinacija materijala do sad. Gornjište tenisice izrađeno je od rastezljivog Primeknit materijala koji savršeno prijanja te omogućava nesmetanu pokretljivost stopala dok je u potplat ugrađena inovativna adidas BOOST tehnologija. Reflektirajući detalji novog NMD R1 modela omogućit će urbanim istraživačima da budu zamijećeni i u najtamnijim noćima dok poseban strukturni cage sistem vezanja u novom NMD XR1 modelu omogućava veću odvažnost urbanim avanturistima.
Svoju odvažnost i pravi nomadski kreativni duh na sinoćnjem eventu pokazali su i DJ-i Indy, Chill i Don Tom koji su transformirali prostor u novu dimenziju priredivši pravi DJ battle spektakl u kojem je pobjedu prema glasovima publike odnio DJ Don Tom.
Ponuda muških i ženskih NMD Runner modela dostupna je u adidas Originals shopu (Bogovićeva ulica, Zagreb), Sneakers shopu u Ilici, NOSS-u i odabranim Shooster shopovima te Onero shopu u centru Mall of Split po preporučenoj MPC od 919kn do 1349kn.
Adidas je globalni sportski brend koji oblikuje budućnost sporta koristeći se inovacijama. Napredna tehnologija i kombinacija funkcinalnog dizajna omogućava profesionalnim sportašima i zaljubljenicima u sport diljem svijeta postizanje vrhunskih rezultata i ostvarivanje sportskih ciljeva nudeći im najbolju moguću sportsku opremu. Inovativnim načinima proizvodnje i širokim asortimanom ponude adidas je usitinu globalni brend dostupan u više od 160 zemalja diljem svijeta. S dva osnovna segmenta brenda adidas Sport Performance i adidas Originals kao i suradnjom s brojnim etabliranim dizajnerima i profesionalnim sportašima jednaka se pažnja posvećuje kako sportskom tako i modnom pozicioniranju brenda.
Više informacija: