DIABLOG ili dijalog s blogerima prva je hrvatska konferencija o blogerima i blogerskoj zajednici, čije će se treće izdanje održati u zagrebačkom Kaptol Boutique Cinema u srijedu, 21. studenog 2018.
Glavna tema trećeg DIABLOGA je autentičnost, koja se zadnjih godina postavlja kao jedan od ključnih izazova u influencers marketingu. U moru osoba koje objavljuju sadržaj na društvenim mrežama i imaju tisuće sljedbenika sve je važnije, ali i sve teže, izdvojiti se iz mase, biti originalan i zanimljiv. Zato će se ove godine na konferenciji razgovarati s blogerima i influencerima koji dolaze iz različitih područja i svoj utjecaj grade na različitim teritorijima, između ostalog i sporta i politike.
Više od 30 govornika i 11 sati programa
Predavač koji otvara konferenciju posebni je gost iz Austrije, Mike Arens. Mike je sociolog, entuzijastični marketingaš i digitalni savjetnik, a ujedno i influencer koji svoje prisustvo na društvenim mrežama gradi pod imenom @mopskonrad. Na konferenciji će pričati o svojim iskustvima i trendovima u influencers marketingu.
Iz političke arene sudjelovat će Krešimir Macan, donedavni savjetnik Vlade Republike Hrvatske za strateško komuniciranje, kojemu su društvene mreže dugogodišnja strast. Jedan od najuspješnijih hrvatskih sportaša svih vremena, Ivica Kostelić, ispričat će priču o tome kako na temelju svojih sportskih uspjeha i nakon profesionalne skijaške karijere gradi poziciju autentičnog influencera. Iz Srbije dolazi Milan Vučićević, internet tajkun, online wizard, bloger i tviteraš poznat pod pseudonimom @nichimizazvan.
Među panelistima na okruglom stolu Autentičnost blogera i influencera i utjecaj na generaciju Z sudjeluje i naša Andrea Andrassy, poznata kolumnistica i influencerica na društvenim mrežama, koja je novi zamah u karijeri doživjela sudjelovanjem u RTL-ovom showu "Zvijezde".
Andreino javno etabliranje započelo je britkim kolumnama na portalima, koje je dobro iskoristila i prometnula se i u kretoricu sadržaja na vlastitim društvenim mrežama, poželjnu za suradnju s mnogim brendovima.
Dok u kolumnama vrlo jasno izražava stavove po pitanju različitih društvenih situacija i fenomena, postavlja se pitanje može li tu objektivnost zadržati i dok promovira brendove pod komercijalnim uvjetima? Je li ikad neku suradnju odbila i zašto? Što misli o rastućem valu influencera koji nemaju stav, zanat i profesiju, nego samo objavljuju lijepe slike i stvaraju paralelnu, "instagramersku" stvarnost? Kako vidi svoj budući profesionalni razvoj? Koliko su joj mediji pomogli da se etablira i da li bi i bez njih bila jednako utjecajna na društvenim mrežama? Je li televizijski angažman vrhunac njene karijere ili tek početak novog poslovnog puta, novog pozicioniranja? Ima li kakve uzore čiji razvojni put prati i kojeg bi htjela slijediti?
Od hobija do profesionalnog posla
Food bloger Darko Kontin i projekt menadžerica Ana Car iz tvrtke Infinum predstavit će rad novoosnovanog kulinarskog studija Flavorific i kroz njega prezentirati kako se radi vrhunski digitalni sadržaj. Blogerice i influencerice Maša Zibar (@mashinthebeauty) i Matea Frajsberger (@click4chic) otkrit će svoj put od hobija do profesionalnog i vrlo uspješnog bavljenja se društvenim mrežama.
DIABLOG i ove godine provodi istraživanje o blogerskoj sceni, a svi zainteresirani blogeri mogu se prijaviti putem društvenih mreža DIABLOG Facebook i Instagram. Ove će se godine temeljem istraživanja ponovno odabrati i najbolje blogere i brendove, od kojih su lani nagrađeni Avon, Dukat, Essence i adidas.
U prošlogodišnjem istraživanju, osim najboljih brendova, nagrađeni su i najbolji blogeri, te je odabran najinfluencer. Ta je prestižna nagrada otišla u ruke Elle Dvornik (I am Ella), koja je ujedno osvojila i priznanje za najblogericu u kategoriji putovanja. U kategorijama moda, ljepota i gastro najboljima su proglašene Matea Frajsberger (Click4Chic), Maruša Plenković (Beautybloggette) i Sanja Mijac (Domaćica.Sanja).
Raspored predavanja
Program će se održavati paralelno u dvije dvorane, a osim predavanja, prezentacija i radionica na rasporedu su i tri okrugla stola na kojima će se raspravljati o aktualnim temama vezanim uz hrvatske i regionalne kreatore sadržaja, te influencers marketing.
Glavna tema konferencije biti će pokrivena kroz okrugli stol naziva "Autentičnost blogera i influencera i utjecaj na GenZ", kojeg će moderirati Ivan Brezak Brkan (www.ibb.fyi), bloger, osnivač i glavni urednik portala Netokracija. Njegovi gosti biti će Matej Lončarić (Joomboos), Milan Vučićević (Nichim Izazvan), Ivica Kostelić, Lana Klingor Mihić i Andrea Andrassy.
Treće izdanje DIABLOGA podržali su NIVEA i PBZ Card.Na konferenciju DIABLOG svi zainteresirani mogu se prijaviti preko sustava Entrio, na kojem su prijave dosupne po cijeni od 750 kuna.
DIABLOG organizira agencija Dialog komunikacije, a sve novosti možete pratiti na web stranici www.diablog.hr, kao i na DIABLOG Facebook i Instagram stranicama.