Prema članku objavljenom u Wall Street Journal, Facebook će u 2010. godini imati prihod od 710 milijuna US dolara. To je poboljšanje za više od 40 posto u odnosu na ovu godinu tijekom koje je, prema nekim analizama, društveno umrežavanje donijelo oko 500 milijuna US dolara prihoda.
U svakom slučaju 710 milijuna US dolara vjerojatno će biti dovoljno za pokriće beskonačnih kapitalnih izdataka na koje je ova tvrtka prisiljena i da pogura društveno umrežavanje do dovoljne profitabilnosti.
Kompanija za istraživanje tržišta NYPPEX procjenila je da će LinkedIn ostvariti više od 200 milijuna US dolara u 2010. Ova kompanija također procjenjuje da će za četri godine Facebook ostvarivati 1.9 milijardi dolara, LinkedIn će ostvariti više od 300 milijuna, a Twitter 283 milijuna US dolara.
Naravno, sva ova predviđanja beziraju se na pretpostavci da će stranice za društveno umrežavanje nastaviti snažno rasti kako u terminima novih korisnika, tako i u prodaji.
Kakogod, čini se da izvještaj NYPPEX podupire druga istraživanja koja upućuju na to da novac počinje teći prema društvenim medijima i to sve više.