Tvrtka planira uvesti uslugu zvanu Promoted Tweets. Oglasi će se pojavljivati na vrhu rezultata pretrage u modelu sličnom Googlovom. S vremenom, počet će se pojavljivati i među porukama koje korisnici vide kad se ulogiraju.
Isprve, oglase će vidjeti samo mali dio korisnika, no s vremenom, ta će brojka narasti. Na početku će biti deset oglašivača, među njima Starbucks, Virgin America i Best Buy.
Oglašivači i korisnici već godinama čekaju da Twitter odluči o stilu oglašavanja. Iako stranica ima desetke milijuna korisnika, tek je nedavno počela zarađivati novac prodajući tweetove velikim tvrtkama poput Googlea i Microsofta.
Vodstvo Twittera bilo je neodlučeno po pitanju reklama, jer se boje da bi mogli naživcirati korisnike. Direktor Evan Williams i jedan od utemeljitelja Twittera Biz Stone mnogo su puta naglasili kako istražuju razne modele oglašavanja, uključujući dodatne usluge za tvrtke. S druge strane, stručnjaci za oglašavanje sumnjali su da Twitter može osmisliti način oglašavanja koji će tvrtkama biti zanimljiviji od Google Ads.
Za sad, Twitterovo oglašavanje je još u eksperimentalnoj fazi. Nije odlučeno o konačnom modelu naplaćivanja oglasa, a stranica će prikazivati samo oglase koji su zanimljivi korisnicima.
Ova bi mogućnost mogla biti zanimljiva tvrtkama koje imaju svoj Twitter račun. Sad tvrtke moraju navesti ljude da ih slijede kako bi vidjeli njihove poruke, dok će u budućnosti poruke biti prikazane svima.
Prethodni članci: arti-201003170002006 arti-201003250488006 arti-201003310632006 arti-201003160256006