U zrakoplovnoj nesreći koja je u subotu šokirala Sjedinjene Američke Države poginule su dvije osobe. Riječ je o kineskim tinejdžericama koje su putovale u ljetni kamp sveučilišta Stanford, a zatim u kršćansku školu u Dolini San Fernando.
Objavljena snimka nesreće u San Franciscu
Iako su u prvi mah objavljene informacije da su Ye Mengyuan i Wang Linjia žrtve avionske nesreće u San Franciscu, čini se kako je jedna 16-godišnjakinja ipak preživjela pad Boeinga 777, no u općem su je metežu koji je nastupio nakon nesreće vatrogasnim vozilom pregazili spasitelji.
Djevojka je pronađena pored tobogana za evakuaciju, a sudeći po ozljedama koje su utvrđene, postoji mogućnost da je pregažena.

"Njezine ozljede odgovaraju onima koje nastaju prilikom gaženja nekog vozila preko tijela. To je trenutno predmet naše istrage", izjavila je šefica vatrogasne službe San Francisca Joanne Hayes-White.
Na potezu su sada patolozi koji pokušavaju ustanoviti kako je poginula nesretna Kineskinja, a rezultati obdukcije očekuju se tijekom ovog tjedna.
Pilot Asiane bio je bez iskustva na Boeingu 777
U ponedjeljak je objavljena i informacija kako je pilot zrakoplova imao preko 9.000 sati leta, ali još se uvježbavao za upravljanje Boeingom 777, priopćila je zrakoplovna tvrtka u ponedjeljak.
Lee Kang-kuk imao je samo 43 sata leta na putničkim zrakoplovima dugog doleta, objavila je južnokorejska tvrtka. On je u subotu po prvi put slijetao Boeingom 777 u San Francisco, iako je sa drugim tipovima zrakoplova dotad na istu pistu sletio 29 puta, priopćilo je južnokorejsko ministarstvo prometa.
Ministarstvo je ranije objavilo podatak da je Lee Kang-kuk imao ukupno 9.793 sata leta, uključujući u to i 43 na Boeingu 777.

San Francisco, Avion, Nesreća
Asiana je priopćila da je Lee Kang-kuk bio na mjestu pilota tijekom slijetanja, premda nije jasno je li iskusniji pilot Lee Jung-min, koji je imao 3220 sati na Boeingu 777, pokušao preuzeti upravljanje zrakoplovom i obustaviti postupak slijetanja.
Informacije prikupljene iz "crne kutije" koja snima razgovor u kokpitu zrakoplova pokazuju da nije bilo problema sve do sedam sekundi prije udara u pistu, objavio je Državni odbor za sigurnost prometa (NTSB).