Tajna formula: SEO za Facebook

Statusi na Facebooku su kao spermatozoidi: samo jedan od njih 500 uspije se probiti na News Feed, kažu statistike.

8.7.2010.
12:04
VOYO logo

Gledajući svoj Facebook početni ekran u postavci “Top News” sigurno ste primjetili slijedeći fenomen: Iako na svojoj listi imamo na stotine prijatelja, a neki od nas i tisuće ljudi, postoji 5-10 ljudi čiji nam se statusi skoro svaki dan pojavljuju. Štoviše, od nekih ljudi nam se pojavljuju i potpuno udaljene aktivnosti, npr. da su komentirali status neke tamo osobe koja nam čak nije niti prijatelj.

Domena Internet marketinga koja proučava ovu vjerojatnost pojavljivanja neke aktivnosti u News Feedovima Facebook korisnika naziva se News Feed Optimization (NFO) i mnogi je zovu SEO (Search Engine Optimization) za Facebook. Razumjevanje ovog mehanizma je ključno za plasiranje marketinških poruka u sistem.

Kako Facebook određuje što će se naći u News Feedu, postoji li neka “tajna formula” po kojoj se to određuje, kako tu činjenicu možemo iskoristiti da naša poruka dopre do većeg broja ljudi... o tome piše dizajner, stručnjak za viralni marketing i predavač na beogradskom fakultetu Advertajzing i dizajn, Istok Pavlović.

Njegov izvrstan post na ovu temu možete pronaći ovdje.

Tekst se nastavlja ispod oglasa
Tekst se nastavlja ispod oglasa
Tekst se nastavlja ispod oglasa
fnc
GLEDAJ U SUBOTU
VOYO logo
Još iz rubrike
Image
RASTE NAPETOST /

Nuklearne sile pred eskalacijom? 'Vojni upad je pitanje vremena!'