Još, sada već davne 2010. godine, nekadašnji gradonačelnik Zagreba, Milan Bandić posjetio je Mostar i tom prilikom tom gradu "poklonio" projekt Mostar Parking - naplatu parkinga nalik na onu u Zagrebu.
Sastao se tada s mostarskim gradonačelnikom Ljubom Bešlićem koji je govorio da su krenuli s realizacijom projekta te kako je Mostaru potrebna pomoć Zagreba kako bi on i zaživio. Tek 12 godina kasnije zapravo zaživio je taj projekt jer od nedavno u Mostaru se naplaćuje parking, no za razliku od Zagrepčana, Mostarci i nisu skloni plaćanju istoga.
Naplata je počela u ponedjeljak, no kako javlja Oslobođenje, sve je više automobila koji blokiraju prolaze među zgradama, zelene površine su uništene, a obilježena mjesta za parkiranje prazna. Mostarci se bune jer su karte preskupe. Naime, plaćaju 1,50 KM/sat za I. zonu, što je cca 10 kuna dok je druga zona jeftinija za dvije kune te se plaća 1,00 KM/sat (otprilike osam kuna).
Dnevna parking karta je 20, odnosno 15 KM, ovisno o zoni, a postoje i povlaštene karte za stanare, pravne osobe, obrtnike, ali i posebne grupe. Također, moguće je i rezervirati parking mjesto na mjesec dana.
Oporba tvrdi, sve je preskupo, a projekt temeljen na zastarjeloj dokumentaciji, onoj zagrebačkoj. Iz tog razloga traže sazivanje vanredne sjednice, a govore, već su ranije upozoravali da je Bandićev projekt zastario te kako je to i vlast priznavala, ali je svejedno isti realizirala.
S druge strane, građani parkirna mjesta izbjegavaju, automobilima se parkiraju na kolnike, na zelene površine, na ulaze zgrada. Već su i fizički nasrtali na uređaje za naplatu parkinga, a požalili su se i da isti ne vraća razliku u cijeni jer navodno prepoznaje samo količinu koja je u isti ubačena.
Tamošnji mediji pak zaključuju kako kontrolori Mo Parkinga nisu nadležni za kažnjavanje vozača, osim na označenim mjestima, a Mostarci se oslanjaju na to da tamošnja policija nije pretjerano aktivna u kažnjavanju za nepropisna parkiranja.