Facebookova aplikacija za razmjenu poruka WhatsApp počet će naplaćivati tvrtkama slanje marketinških i korisničkih poruka, nakon što se ta društvena mreža suočila s usporavanjem rasta prihoda i svog korištenja. Takav potez omogućit će Facebooku, njegovom vlasniku, da zaradi novac od WhatsAppa. Tvrtke će putem te platforme moći davati informacije i usluge, kao što su datumi isporuke ili razne propusnice. Zauzvrat, tvrtke će morati platiti naknadu za potvrđenu isporuku.
Poruke će koštati između 0,5 i 9 centi, ovisno o zemlji u kojoj se korisnik nalazi. Mogu biti automatizirane ili poslane od strane korisničke službe. Navedena cijena pokazuje da će upotreba te mogućnosti u nekim slučajevima biti skuplja od slanja SMS poruke. Kao i druge poruke poslane putem te aplikacije, one će biti šifrirane, što znači da ih WhatsApp neće moći čitati.
Uber, Wish i Booking.com prvi prihvatili nove uvjete
Prijevoznička tvrtka Uber, online trgovina Wish i turistički servis Booking.com su među prve tri tvrtke koje će prihvatiti nove uvjete. Ukupno tri milijuna tvrtki aktivno koristi WhatsApp. Facebook je platio 19 milijardi dolara za kupnju WhatsAppa 2014. godine, a već duže vrijeme traži način kako zaraditi od te aplikacije u razdoblju kada mu rastu troškovi zbog poboljšanja privatnosti te rješavanja problema ovisnosti korisnika o društvenim mrežama.
Naime, Facebook je najavio u srijedu da će korisnicima ponuditi alat kojim će moći ograničavati koliko vremena u jednom danu provode koristeći njegove aplikacije i Instagram te da će primati obavijest kada premaše vremensku granicu korištenja koju će sami definirati.