Budući da u Milanu nema morske ni riječne luke s brodovima koje bi pogonili dizelski motori, nema ni dizel-električnih lokomotiva, jer su sve pruge elektrificirane - zapljena dizelskih odnosila bi se samo na cestovna vozila i onemogućila bi sav javni promet osim podzemnih željeznica i tramvaja, sav kamionski promet, te dobru polovinu osobnoga automobilskog prometa.
Radi se o zahtjevu najveće talijanske potrošačke udruge Codaconsa, koja se bori protiv vozila na dizelsko gorivo zbog dokumenta Svjetske zdravstvene organizacije prema kojem je ''moguće'' da emisije plinova iz dizelskih motora izazivaju rak pluća i povećavaju rizik od raka mjehura.
Ukidanjem dizelskih vozila privreda u Milanu bi se našla u potpunom kaosu jer ljudi ne bi imali čime na posao, a ako bi i stigli, ne bi im imao tko otpremati proizvode.
Kako su dizelski motori prebačeni iz 'grupe 2', u kojoj su tvari potencijalno kancerogene, u 'grupu 1', u kojoj je sve ono što pouzdano izaziva rak, a to je u Italiji obuhvaćeno čl. 674 Kaznenog zakonika, milanski Codacons, na čelu s predsjednikom Marcom Marijom Donzellijem, pokrenuo je postupak pri Državnom tužilaštvu, piše Jutarnji list.
Bude li Codaconsov zahtjev usvojen, to će biti veliki udar protiv nezaposlenosti u Italiji, jer će velik broj ljudi biti zaposlen na izgradnji i čuvanju sudskih skladišta u kojima će biti pohranjena sva eventualno zaplijenjena vozila.