S namjerom da privuku što više turista, osim fotografija svoje zemlje, Litavci su koristili i fotografije na kojima su prirodne ljepote i krajolici Finske i Slovačke. Da stvar bude još zanimljivija, slogan kampanje bio je 'Real is Beautiful' (Stvarno je lijepo).
Cijela situacija najprije je izazvala brojne reakcija na društvenim mrežama, a zatim je poprimila i ozbiljnije razmjere.
Premijer se najprije šalio, zatim najavio istragu
Korisnici su na Instagramu i Facebooku počeli objavljivati fotografije najpoznatijih svjetskih znamenitosti uz hashtag #realisbeautiful.
Čak je i litavski premijer SauliusSkvernelis u početku prihvatio šalu pa je objavio fotografiju zgrade Europske komisije u Bruxellesu i uz nju napisao kako Vlada počinje s radom u novoj zgradi u Vilniusu.
Ipak se nakon toga suzdržao od daljnjih pošalica pa je najavio i istragu oko toga zašto se ovako veliki gaf dogodio, a da je riječ o nečem zaista ozbiljnom, pokazuje i činjenica da je direktorica turističke zajednice morala dati ostavku.