Let aviona njemačke zrakoplovne tvrtke Germanwings počeo je kao i svaki drugi, s uobičajnom konverzacijom u kokpitu, gdje kopilot Andreas Lubitz ničim nije pokazivao užas koji će naposljetku izazvati.
Kopilot Lubitz, za kojeg se vjeruje da je u utorak namjerno srušio Airbus A320, više je puta tražio da pilot izađe iz kokpita.
Tako Bild ističe da je Lubitz dva puta tražio da pilot Patrick Sondenheimer ode do toaleta u prvih 20 minuta leta od Barcelone do Düsseldorfa.
Snimka počinje tako što se kapetan Sondenheimer ispričava putnicima zbog 26-minutnog kašnjenja u polijetanju, dodajući da će pokušati nadoknaditi vrijeme tijekom leta.
Prema dijelovima koje je njemački list objavio, kapetan kaže da nije imao vremena otići do toaleta prije napuštanja Barcelone, iz koje su poletjeli oko 10 sati po lokalnom vremenu i Lubitz koji se nudi da preuzme komande u bilo kojem trenutku.
Kako se navodi, na snimci dobivenoj iz crne kutije čuje se da pilot prepušta komandu Lubitzu, a na njegov zahtjev da se pripremi slijetanje u Düsseldorf, Lubitz je odgovorio riječima "vidjet ćemo".
U 10 sati i 27 minuta zrakoplov je dostigao potrebnu visinu od 11.600 metara, kada kapetan traži od Lubitza da započne pripreme za spuštanje.
Sljedeće se čuje zvuk pomicanja sjedala i zatvaranje vrata, a u 10 sati i 29 minuta avion počinje spuštanje.
Prema francuskom tužiteljstvu, nakon što je ostao sam u kabini, Lubitz uključuje tipku kojom započinje spuštanje letjelice.
"Ovo je moglo biti samo namjerno. Nemoguće je uključiti tu tipku greškom", rekao je tužilac Bris Robin na konferenciji za novinare u četvrtak.
Avion je, prema priopćenju Germanwingsa brzo ponirao osam minuta.
U 10 sati i 32 minuta, kontrolori leta su pokušali uspostaviti kontakt s avionom, ali nisu dobili odgovor, a automatski alarm uključio se gotovo u isto vrijeme, navodi Bild i dodaje da se ubrzo zatim čuo jak udarac, kao da neko pokušava otvoriti vrata i ući u kokpit.
Na snimci se čuje glas kapetana kako kaže: "Za ime božje, otvaraj vrata!" i u pozadini prvi povici putnika.
U 10 sati i 35 minuta čuju se "jaki metalni udarci" na vrata kokpita i još jedan alarm 90 sekundi kasnije.
Na 5.000 metara visine, čuje se pilot kako viče: "Otvaraj prokleta vrata!"
U 10 sati i 38 minuta, piše Bild, u kokpitu se čuje samo zvuk Lubitzovog disanja, dok on sam ništa ne govori. Oko 10 sati i 40 minuta avion udara u planinu i čuju se krici putnika – posljednji zvukovi na snimci, navodi njemački list.
Na snimci se ne čuje da je Lubitz nešto rekao, a stručnjaci su njegovo disanje opisali kao "normalno".
Ranije je objavljeno da je Lubitz patio od depresije, i da je primao terapiju, ali da je to krio od svojih poslodavaca, jer se nije želio odreći karijere.
Istražitelji izolirali 78 različitih DNK
Istražitelji su izolirali 78 različitih DNK na mjestu pada aviona i uporedit će ih s DNK obitelji žrtava kako bi se identificirala tijela, priopćilo je tužiteljstvo u Marseillesu.
Tužitelj Brice Robin izjavio je da će do ponedjeljka navečer terenskim vozilima biti dostupan put do mjesta nesreće.
Tako će se moći evakuirati dio olupine aviona. Do sada su istražitelji na lice mjesta stizali helikopterom.
Oni pokušavaju prikupiti što više elemenata za identifikaciju tijela, ali s obzirom na nepristupačni teren taj zadatak je težak.
Istražitelji su u najbližem mjestu padu zrakoplova Saint les Alpes napravili laboratorij u kojom radi 50-ak sudskih patologa i stomatologa kako bi posmrtni ostaci žrtava bili što prije identificirani i predani obiteljima.