Vozači Singapura od sada moraju plaćati vrtoglavih 146,002 singapurskih dolara, što je oko 106,000 američkih dolara ako žele posjedovati vlastito vozilo.
COE ili Certificate Of Entitlement, na snagu je stupio prije 33 godine, kao mjera protiv zagušenja na cestama. Za vrijeme Covid pandemije cijena je bila niža zbog manje potrebe za automobilima u tom razdoblju, piše BBC.
Certifikati se prodaju svako dva tjedna, vrijede 10 godina, a prosječni Singapurac s godišnjim primanjima oko 70,000 singapurskih dolara najvjerojatnije to neće moći priuštiti.
Singapur broji veliku količinu milijunaša, stoga automobil kao Toyota Camry s visokom cijenom od 250,000 singapurskih dolara, što je šest puta veći iznos nego u Americi, za neke neće biti problem.
Alice Chang iz Toyota Borneo Motors rekla je za BBC da je očekivala porast troškova COE-a zbog velike potražnje za novim automobilima.
'Kad god u ponudi imamo luksuzne automobile, kupci čekaju u redu ispred naše trgovine', kaže.
Singapurska vlada želi potaknuti korištenje javnog gradskog prijevoza, za koji se previđa preuređenje u nadolazećim godinama vrijedno oko 60 milijardi singapurskih dolara.
POGLEDAJTE VIDEO: 'Sjeli' na trube, ali ne zbog gužve. Zagrebački taksisti prosvjeduju zbog ukidanja stajališta: 'Idu silom na nas'