Za 25 funti tjedno djeca i mladi od sedam do 24 godine, reklamiraju gazirana pića, primjerice, na Facebooku, lijepe letke, organiziraju tulume za prijatelje te stavljaju reklame na oglasne ploče. Za dobru reklamu dobiju i besplatne proizvode tvrtke za koju rade.
Takve kampanje umjesto kompanija vodi tvrtka Dubit koja jamči da svi oni koji su mlađi od 16 godina imaju dopuštenje roditelja za sudjelovanje. Svaki dan novih stotinjak regrutiranih mladih ljudi najviše promoviraju fantu i sprite a potom još nekoliko pića kojih još uvijek nema na hrvatskom tržištu.
Unatoč zabrani gaziranih pića, kampanja je dobila odobrenje britanske Agencije za standardiziranje hrane. Štoviše, ta je agencija najavila da će se poslužiti kanalima agencije Dubit kako bi došla do mladih ljudi i prenijela im poruku o tome da moraju mijenjati način prehrane i jesti zdrave namirnice, piše Večernji list.
Neke agencije za zaštitu prava djece upozoravaju da je u propagandne svrhe angažirano već oko pola milijuna britanske djece.