Nekan najpopularnija društvena mreža Facebook ovih se dana suočava s najvećom krizom od svog osnutka.
Naime, prema pisanju američkog poslovnog magazina Forbes, Facebook u ovim trenucima bilježi 4,7 milijardi mjesečnih pregleda, što je upola manje nego prije dvije godine.
2016. popularna društvena mreža bilježila je 8,5 milijardi pregleda mjesečno. Također, bila je druga najposjećenija stranica na internetu, odmah iza Googlea, koji je nedodirljiv na prvom mjestu.
Kako stoji u izvješću Forbesa, sve više mladih odustaje od Facebooka, a navode i razloge zbog kojih dolazi do takve situacije.
Jedan od glavnih je što sve više ljudi starije životne dobi otvara profile na Facebooku, pa njihova djece zatvaraju profile. Gotovo tri milijuna Europljana mlađih od 25 godina ugasilo je svoje profile nakon što su njihovi roditelji pristupili Facebooku.
Podsjetimo, Facebook je u srpnju izgubio 120 milijardi dolara tržišne vrijednosti u samo jednom danu, a to je šefa Marka Zuckerbega osobno stajalo 17 milijardi dolara, procjenjuje Guardian.
Druge platforme koriste pogrešne korake svojih konkurenata, pa tako YouTube s 4,5 milijardi mjesečnih pregleda prijeti Facebooku na drugom mjestu. Prvi je i dalje Google s 15,2 milijardi posjeta mjesečno.