Nakon stravične nesreće u kojoj je došlo do sudara putničkog i teretnog vlaka kod grčkog Soluna, potraga za nestalima se nastavlja.
U javnost je procurila šokantna audiosnimka razgovora šefa kolodvora i strojovođe neposredno prije sudara dvaju vlakova, piše ERT News.
Vozač: Sluša li Larissa?
Šef postaje: Sluša. Kod broja 47 prolazite crveni izlazni semafor do novog ulaznog semafora Poros.
Vozač: Basile, odlazim li?
Šef postaje: Odlazite, odlazite.
Vozač: Gotovo, ugodnu večer.
Šef postaje: Sretno.
Zaposlenik željezničke stanice: Vasilij, da se vratim?
Načelnik postaje: Ne, ne ovako jer slijedi 1564.
Službenik na željezničkoj stanici: Gotovo, dobro, ostavit ću dijagonalno onako kako jest.
Podsjetimo, šef lokalne postaje, zadužen za signalizaciju, optužen je za izazivanje masovnih smrti iz nemara i nanošenje teških tjelesnih ozljeda iz nemara, rekao je ranije policijski dužnosnik.
59-godišnji muškarac zanijekao je bilo kakvu odgovornost, pripisujući nesreću mogućem tehničkom kvaru.
U četvrtak će biti izveden pred istražitelje.
Tijekom ispitivanja, navodno je rekao da je "možda krivo rukovao". Napomenuo je da je "imao puno posla" te da je bio "umoran i preopterećen". Prema njegovim tvrdnjama, došlo je do oštećenja PPC stupa u Palaeofarsalosu zbog čega je putnički vlak bio usmjeren do linije silaska kako bi se izbjegao strujni udar.
U utorak je došlo do nesreće nakon što su vagoni vlakova iskočili iz tračnica i zatim se zapalili u najsmrtonosnijoj željezničkoj nesreći u Grčkoj.
Poginule su najmanje 42 osobe, a lokalne vlasti strahuju da bi broj mrtvih mogao biti i veći.
Dok vlasti rade na utvrđivanju kako se brzi putnički vlak sudario s teretnim, u Ateni su započeli prosvjedi ispred ureda Hellenic Traina.
Ministar prometa Kostas Karamanlis podnio je ostavku rekavši da preuzima odgovornost za "dugogodišnje neuspjehe" države da popravi željeznički sustav za koji je rekao da ne odgovara 21. stoljeću.