PRAVA ISTINA: /

Ako nešto pođe po zlu u avionu ovako će vam govoriti

Image
Foto: Thinkstock, Wavebreakmedia Ltd

Putnik Don Preston prisjeća se zastrašujućeg prisilnog slijetanja u odgovoru na pitanje 'Ako je rušenje zrakoplova sigurno, hoće li putnici biti obavješteni o tome?', na Quori, prenosi indy100.

11.6.2016.
9:10
Thinkstock, Wavebreakmedia Ltd
VOYO logo

Don Preston putovao je 2000. godine sa svojom suprugom i dvoje djece, starosti 10 i 12 godina, Spirit Airlinesom od Detroita do Los Angelesa, u Disneyland. On i kćer bili su smješteni u prvome redu s jedne strane prolaza, dok su njegova supruga i sin bili u drugome redu s druge strane.

Image
PILOT PREKINUO SLIJETANJE: /

Zrakoplov se zbog snažnih vjetrova odbio od piste

Image
PILOT PREKINUO SLIJETANJE: /

Zrakoplov se zbog snažnih vjetrova odbio od piste

Misteriozna eksplozija

Dvadeset minuta nakon početka leta čuli su glasni prasak a zrakoplov se istoga trena ispunio bijelim oblakom isparavanja tako gustog da nisu mogli vidjeti osobu koja je sjedila do njih. Ali znali su da se ne radi o dimu jer nije tjeralo na kašalj.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Pilot se javio na interkom i rekao: "Dame i gospodo, očito nam se dogodio kvar. Dim će se brzo raščistiti (što i je). Sletjeti ćemo u najbližu zračnu luku koja je Grand Rapids Michigan. Molim sačekajte daljnje obavijesti."

Svi putnici su bili dosta mirni prvih par minuta dok stjuardese nisu počele objašnjavati koji položaj da zauzmu u slučaju udara u tlo.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Reakcija stjuardesa

"Ja sam bio stvarno miran i uvjeravao sam kćer da će sve biti u redu. ALI, s naših sjedala u prednjem redu imali smo pogled u kuhinjicu u kojoj su dvije najstarije stjuardese otvoreno plakale i molile krunicu. O ne, ovo je ozbiljno!", napisao je Preston.

Image
Foto: Thinkstock, OSchaumann

Par minuta prije slijetanja stjuardese su počele vikati najglasnije što su mogle "glave dolje" i "položaj u slučaju opasnosti". I tako bez prestanka šest ili sedam punih minuta. Bile su očito uplašene. Pilot je, s druge strane, cijelo vrijeme održavao miran 'ništa strašno' stav.

Trebalo je nekih 15 minuta da zrakoplov glatko i bez problema sleti na pistu u Michigenu, gdje su ga odmah okružila vatrogasna vozila. A tek onda je uslijedio pravi šok.

"Kao prvo, živim u blizini Detroita i samo par dana prije odlaska na lokalnoj TV bio je prilog dijelovima motora zrakoplova Spirit Airlinesa koji su padali po travnjacima ljudi u Detroitu. A dva tjedna ranije cijeli je motor otpao s mlažnjaka, ali i to se pojavilo samo u lokalnim vijestima, a Spirit se nikada nije potrudio niti povratiti dijelove. Što radi Savezna uprava za zrakoplovstvo? U to vrijeme nisam previše obraćao pažnju na to jer se takve stvar događaju samo drugim ljudima", prisjetio se Preston.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Jedan motor nije uvijek dovoljan

Kako su čekali novi let gotovo cijeli dan Preston je imao priliku popričati s pilotom. Pitao ga je koliko je ozbiljna situacija stvarno bila. "Gledao sam 'Ima li pilota u avionu?', Mlažnjak može letjeti i samo s jednim motorom, je li tako? Izgleda da ne. Rekao mi je da kada jedan motor eksplodira slijećete za 10 do 15 minuta. Bila u blizini zračna luka ili ne."

Dakle, piloti ne otkrivaju uvijek stupanj opasnosti i ako stvarno želite znati što se događa, gledajte najstariju stjuardesu.

Tekst se nastavlja ispod oglasa
Tekst se nastavlja ispod oglasa
fnc 20
Gledaj odmah bez reklama
VOYO logo