Nova mobilna aplikacija Bomhyanggi 1.0 (Proljetni miris) korisnicima omogućava da postave svoju fotografiju i onda virtualno isprobavaju razne tehnike šminkanja te odluče koja im najbolje odgovara. Inače, ovo je prvi put da su sjevernokorejske vlasti dopustile ovakav tip aplikacije u toj zemlji, piše BBC.
Prema riječima sjevernokorejskih developera, žene u Sjevernoj Koreji vrlo su pozitivno reagirale na novu aplikaciju, a u reklami za nju ženama se poručuje: "Sada možete vidjeti sebe kako postajete još više lijepi". U Sjevernoj Koreji raste i interes za šminkom i proizvodima za njegu kože, a to često potiču i likovi iz južnokorejskih sapunica koje se sve više krijumčare u zemlju.
Iako Sjeverna Koreja ima dvije službene mobilne mreže, kontakt sa svijetom izvan granica zemlje telefonskim putem ili uz pomoć interneta, u toj je zemlji nemoguća misija. Ljudima su tako dostupne samo domaće web stranice i aplikacije, a stalno se razvijaju i nove aplikacije od kojih su mnoge kopija onih već dostupnih u ostatku svijeta.
Vrlo su popularne i online, internetske igrice, a jedna od najpoznatijih je "Lov na Yankeeje", u kojoj su američki vojnici neprijatelji koje treba eliminirati.
Sjeverna Koreja izrađuje vlastita računala i mobilne telefone u kojima se ugrađuje domaća verziju operativnog sustava Android, a smatra se da ju koristi više od 3,5 milijuna ljudi u zemlji, izvijestio je japanski Nikkei prošlog mjeseca.