Amadeus, koji vodi svjetski sustav rezerviranja zrakoplovnih karata i pruža uslugu check-ina za aviotvrtke, objavio je da je u četvrtak doživio poteškoće u mreži, no da su one naknadno popravljene.
"Amadeus može potvrditi da su se naši sustavi oporavili i sad funkcioniraju normalno", objavio je glasnogovornik te tvrtke.
Sličan se incident dogodio u travnju kad su računalni problemi spriječili aviotvrtke poput Lufthanse i Air France-KLM da ukrcaju putnike.
Upravitelj frankfurtske zračne luke Fraport na svom je Twitter profilu objavio da je najveća njemačka aviokompanija Lufthansa, kao i njezine partnerske tvrtke, pogodio računalni problem koji je trajao oko 30 minuta, tijekom kojih se nije mogla ukrcati prtljaga, no da je problem riješen.
Londonska zračna luka Gatwick također je otkrila da su postojali "kratkotrajni problemi", no da sad normalno radi.
Glasnogovornik grupacije ADP koja upravlja zračnim lukama u širem pariškom području potvrdila je da su se aviotvrtke koje koriste sustav Amadeusa susrele s problemima u zračnoj luci Charles de Gaulle u francuskoj prijestolnici.