Nitko nije savršen, a svatko do nas ima niz navika koje vrlo lako mogu izbaciti iz takta kolege s kojima dijelimo prostor u kojem radimo.
Bilo da ste po prirodi tolerantniji ili ne, evo stvari koje najčešće iritiraju kolege iz ureda.
- Ne žele oprati šalice iz koje pijete kavu - Jedu hranu koja ne miriši dobro odnosno smrdi - Koriste zvučnik prilikom razgovora na mobitel tako da svi čuju o čemu pričaju - Zvižde ili pjevuše - Gnjave ostale s time kako imaju pune ruke posla - Ne kuhaju kavu kada je red na njih - Stoje pored vašeg stola dok vi telefonirate - Imaju ružne navike u WC-u - Govore glasno - Pozdravljaju vas s 'Dobar dan' kad zakasnite pet minuta - Proizvode čudne zvukove kad jedu - Bezobrazni su prema čistačicama - Ignoriraju zvonjavu telefona - Preglasno tipkaju - Smiju se stvarima koje nisu smiješne - Stalno ''prčkaju'' po grijanju ili klimi - Komentiraju vaš ručak, poput ''Oooo, zdravo'' - Pušu nos preglasno - Dogovaraju sastanke u vrijeme ručka - Spemaju službeni mail tvrtke s obavijestima o nestalim šalicama i sličnome - Pojedu svu hranu - Ostavljaju upozoravajuće poruke posvuda