Kako bi pregledavali sadržaj internetskih stranica The Timesa i Sunday Timesa, korisnici će za dnevni pristup morati izdvojiti jednu funtu, odnosno 8,13 kuna, a dvije funte, tj 16,23 kune, za tjedni pristup.
"Ovo je važan korak koji pred medije i novinarstvo stavlja vrlo zanimljiv ekonomski prijedlog", rekao je za BBC Rebekah Brooks, izvršni direktor News Internationala (NI), koji su vlasnici navedenih stranica. Oba lista svoje će vizualni identite potpuno promijeniti tijekom svibnja, kako bi se razlikovali jedan od drugog te od matične kuće.
Ako se uzme u obzir da je News Corp. vlasnik NI-a, a glavni je direktor News Corpa američki medijski mogul Rupert Murdoch, ovaj potez ne začuđuje. Naime, Murdoch se već prije sukobljavao s Googleom, ali i ostalim tvrtkama koje su distribuirale vijesti drugih medija. Glavni razlog tome je što je Google na tome zarađivao, a oni ne.
Procjenjuje se kako obje stranice imaju otprilike 1,22 milijuna dnevnih posjeta, a prema njihovom istraživanju pet posto posjetitelja pristaje plaćati sadržaj.
Murdoch je sličnu stvar napravio s stranicom The Wall Street Journala koja je najposjećenija stranica na kojoj se plaća čitanje članaka, s gotovo 407 tisuća pretplatnika. U The Timesu shvaćaju da je ovo veliki rizik jer će zasigurno izgubiti velik broj čitatelja, ali su spremni na njega.
"Veći je rizik bacati naše novinarstvo i davati ga besplatno", rekao je BBC-u urednik TimesaJames Harding. Prema Hardingovim riječima, ovo je samo početak, a u budućnosti planiraju naplaćivati i sadržaj na stranicama portala The Sun i News of the World. Time žele riješiti najveći problem internetskog novinarstva, naplatu sadržaja korisnicima.