Dva i pol milijuna kuna koštat će kompletan projekt novog loga i reklamne kampanje Hrvatske turističke zajednice, od kojeg zasad znamo samo slogan: "Hrvatska. Puna života".
Koliko god bili nezadovoljni zadnjom 'genijalnom' idejom HTZ-a, morate priznati kako nije baš lako sažeti sve što vaša zemlja nudi u samo tri riječi. Nije Hrvatska jedina koja muku muči s turističkim sloganom. I druge, puno zvučnije turističke sile imale su tragikomičnih pokušaja.
Jer što reći na Izraelov slogan ''Veličina nije važna'', ili pak na Slovačku kao ''Malu veliku zemlju''. Ili biste radije u Srbiji osjetili ''Život u ritmu otkucaja srca''.
Baš poput izraelskog, bilo je još seksualnih aluzija, poput latvijskog "Najbolje je u njoj uživati polako" ("Best enjoyed slowly") te panamskog, koji je ujedno i pomalo uznemirujuć: ''Ostaje u tebi''. A kad smo kod uznemirujućih, evo ironičnog kolumbijskog ''Jedini je rizik što ćete poželjeti ostati''.
Ne znamo na što su točno ciljali niti autori ''Uskočite u Irsku'' te ''Posjetite Bangladeš prije nego li turizam dođe''.
Neki su pak autori slogana bili možda malo previše uzbuđeni i oduševljeni onime što opisuju, poput autora egipatskog slogana "Gdje sve počinje", crnogorskog "Divlja ljepota", australskog "Nema ničeg poput Australije", brazilskog "Brazil, senzacionalan" ili španjolskog "Nasmiješite se! U Španjolskoj ste!".
S druge strane, mađarski slogan "Idite u Mađarsku", njemački "Destinacija putovanja", kao i slogan Farga, u Sjevernoj Dakoti "Uvijek je toplo", kao da pokazuju da su autori jednostavno ostali bez ideja i odustali.