KRAJ SLOBODNE VOŽNJE? /

Kraj tradicije: Čak 60 posto vozača u Njemačkoj podržava ograničenje brzine na autocestama

Image
Foto: Shutterstock

Na njemačkim autocestama nema općeg ograničenja maksimalno dopuštene brzine, ali na mnogim dionicama vozači zbog sigurnosnih razloga moraju usporiti

2.11.2021.
8:50
Shutterstock
VOYO logo

Velika većina Nijemaca podržava okončanje duge tradicije "slobodne vožnje za slobodne građane" i uvođenje ograničenja maksimalno dopuštene brzine od 130 km/h na autocestama. 

Po prošlotjednoj anketi javnog servisa ARD-a, 60 posto ispitanika podržava ograničenje brzine na mreži njemačkih autocesta da bi se smanjila emisija štetnih plinova i očuvala klima. 

Tekst se nastavlja ispod oglasa
Image
Foto: Shutterstock

(Izvor: Shutterstock)

Ovo je za tri postotna boda veća potpora ograničenju brzine nego u sličnoj anketi provedenoj u lipnju. 

Tekst se nastavlja ispod oglasa
Image
nevjerojatno /

Zašto je u subotu na njemačkoj autocesti 500 ljudi sjedilo nasred ceste?

Image
nevjerojatno /

Zašto je u subotu na njemačkoj autocesti 500 ljudi sjedilo nasred ceste?

Na njemačkim autocestama nema općeg ograničenja maksimalno dopuštene brzine, ali na mnogim dionicama vozači zbog sigurnosnih razloga moraju usporiti. 

Među onima koji se zalažu za opće ograničenje je i četverostruki svjetski prvak u Formuli 1, Sebastian Vettel

Pitanje ograničenja brzine na dnevnom se redu pojavi svaki put kad Njemačka sastavlja novu vladu.

Uspiju li postojeći pregovori o sklapanju nove vladajuće koalicije socijaldemokrata (SPD), liberala (FDP) i zelenih, ograničenje se neće uvesti. 

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Zeleni, koji se zalažu za ograničenje, priznali su poraz po tom pitanju jer mu se potencijalni koalicijski partner FDP oštro protivi. 

Tekst se nastavlja ispod oglasa
Tekst se nastavlja ispod oglasa
sjene prošlosti
Gledaj odmah bez reklama
VOYO logo