Reklama počinje svjedočanstvima žena koje govore o traumatičnim iskustvima silovanja, piše The Huffington Post.
'Jedan muškarac me držao, a drugi me dirao. Bila sam tako prestrašena. Nisam znala što sam skrivila', govore žene u PETA-inoj reklami.
Sve u vezi s tom reklamom - crno-bijela slika, bolni izrazi na licu žena i uznemirujuća glazba u pozadini sugerira da je riječ o ženama koje su žrtve silovanja. Zatim dolazi do neočekivanog obrata i ubrzo postaje jasno da te žene predstavljaju osjećaje krava i svinja u mesnoj industriji.
'Svake godine milijuni životinja se rađaju u mesnim i mliječnim industrijama. Gotovo sve su rođene putem umjetne oplodnje. Gotovo sve su rezultat silovanja. Ne sudjeluj u tome, postani vegan', slogan je kojim PETA-ina reklama završava.
Oglas je vrlo brzo izazvao zgražanje, a brojni korisnici Twittera osudili su PETA-u za neosjetljivost na seksualno zlostavljanje.
PETA ipak ne popušta. Priopćila je kako ne smatra da njihova reklama umanjuje ozbiljnost silovanja žena. Predsjednica organizacije Ingrid Newkirk osvrnula se na kritike, prenosi The Huffington Post:
'Svaka normalna osoba osuđuje seksualno zlostavljanje žena, ali ne možemo zažmiriti i na seksualno zlostavljanje životinja. Iako nisu ljudi, i one su osjetljive na bol.'
Podsjetimo, PETA je već otprije poznata po kontroverznim kampanjama tako da ovo nije prvi put da je ta organizacija izazvala podijeljena mišljenja.