KONTROVERZNA KAMPANJA: /

PETA usporedila žrtve silovanja s kravama

Image

Udruga za zaštitu životinja, PETA, objavila je ovog tjedna novu reklamu u kojoj uspoređuje životinje iz mesne i mliječne industrije s ljudskim žrtvama silovanja.

4.11.2016.
11:24
VOYO logo

Reklama počinje svjedočanstvima žena koje govore o traumatičnim iskustvima silovanja, piše The Huffington Post.

'Jedan muškarac me držao, a drugi me dirao. Bila sam tako prestrašena. Nisam znala što sam skrivila', govore žene u PETA-inoj reklami.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Sve u vezi s tom reklamom - crno-bijela slika, bolni izrazi na licu žena i uznemirujuća glazba u pozadini sugerira da je riječ o ženama koje su žrtve silovanja. Zatim dolazi do neočekivanog obrata i ubrzo postaje jasno da te žene predstavljaju osjećaje krava i svinja u mesnoj industriji.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

'Svake godine milijuni životinja se rađaju u mesnim i mliječnim industrijama. Gotovo sve su rođene putem umjetne oplodnje. Gotovo sve su rezultat silovanja. Ne sudjeluj u tome, postani vegan', slogan je kojim PETA-ina reklama završava.

Oglas je vrlo brzo izazvao zgražanje, a brojni korisnici Twittera osudili su PETA-u za neosjetljivost na seksualno zlostavljanje.

Tekst se nastavlja ispod oglasa
Tekst se nastavlja ispod oglasa

PETA ipak ne popušta. Priopćila je kako ne smatra da njihova reklama umanjuje ozbiljnost silovanja žena. Predsjednica organizacije Ingrid Newkirk osvrnula se na kritike, prenosi The Huffington Post:

'Svaka normalna osoba osuđuje seksualno zlostavljanje žena, ali ne možemo zažmiriti i na seksualno zlostavljanje životinja. Iako nisu ljudi, i one su osjetljive na bol.'

Podsjetimo, PETA je već otprije poznata po kontroverznim kampanjama tako da ovo nije prvi put da je ta organizacija izazvala podijeljena mišljenja.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Sjene prošlosti
Gledaj odmah bez reklama
VOYO logo