Prije tjedan dana na internetu je osvanulo oko 2500 stranica tehničkih i softverskih karakteristika samog Google algoritma na kojem počiva pretraga ('search').
Riječ je o najvećem otkriću od samog početka rada Googlea krajem 1990-ih. Stručnjaci još uvijek analiziraju sve informacije sadržane u ovim datotekama, a najveće otkriće je da broj klikova posjetitelja na web stranicu ima vrlo veliku važnost u tome kako će ona biti rangirana u pretrazi.
Veliku ulogu igra i to ima li stranica plaćeno oglašavanje (Ad Sense), te jesu li ključne riječi vezane uz stranicu u tom trenutku "popularne" na internetu i u samoj Google pretrazi.
Google također koristi informacije iz preglednika Chrome kako bi odredio što je "u trendu" na određenom geografskom području. Stručnjaci vjeruju da Google ima tisuće takvih parametara koje algoritam pretraživanja koristi za prikaz web stranice.
Google je, inače, desetljećima negirao da su web stranice koje se pojavljuju u pretraživanju na neki način "favorizirane". No, poznato je da Google u SAD-u "preferira" sadržaje sa službenih državnih stranica i velikih medijskih kuća.
POGLEDAJTE VIDEO: 'Bik je mlad, nestrpljiv':