KAKO SE OGLAŠAVATI U DOBA KORONE? /

Kupci su i dalje tu i imaju svoje potrebe i želje

Image

Efekti koronavirusa proširili su se i na svijet medija i oglašavanja, što sad?

3.4.2020.
14:31
VOYO logo
VOYO logo

Iako se svijet usporio, on ipak nije stao. Kupci su i dalje tu te imaju svoje potrebe i želje. Nema dileme, koronavirus unio je nemir u svjetsko gospodarstvo i, što je još važnije, barem nakratko promijenio živote svakoga od nas. Efekti zaraze proširili su se na svijet medija i oglašavanja – i to gotovo usporedivom brzinom s onom širenja virusa. Stoga se postavlja pitanje: Kako se oglašavati u vrijeme korone?

Kao i inače, a sad još i više, moramo paziti da ne prijeđemo granicu dobrog ukusa. Oportunizam, sarkazam i agresivnost očite su „crvene zastave“ krizne komunikacije. Stoga donosimo našu listu nekih svjetskih trendova i primjera koji mogu poslužiti kao inspiracija za oglašavanje na odgovoran i smislen način.

Image
VELIKO ISTRAŽIVANJE: /

35.000 ispitanika otkriva zašto je oglašavanje i dalje jako važno

Image
VELIKO ISTRAŽIVANJE: /

35.000 ispitanika otkriva zašto je oglašavanje i dalje jako važno

Budite svjesni što predstavljate

Nije potrebno kopirati druge već razumjeti ulogu koju vaše poslovanje ima u društvu. Koliko se ta uloga promijenila? Kako vaš brend može biti od pomoći u vrijeme krize? Budite primjer i, naravno, budite odgovorni prema vlastitoj kompaniji. Tako je Google besplatno otvorio pristup naprednim Hangout videokonferencijama za sva poduzeća i škole. No to je tek jedna od 21 akcije koju je Google napravio kao odgovor na COVID-19.

Budite aktualni

Danas, kao nikad prije, stvari se mijenjaju munjevitom brzinom. Pratite vijesti i prilagođavajte komunikaciju. Kontekst je postao ključ ispravnog komuniciranja, a ono što se još jučer činilo nevažnim – danas je ključno! Prilagođavanje kampanje i brza reakcija brendova pomogli su im da budu primijećeni i aktualni. Tako je Ford umjesto „klasične“ kampanje odlučio prihvatiti aktualne vijesti i pomoći svojim kupcima u novonastaloj situaciji.

Tekst se nastavlja ispod oglasa
Tekst se nastavlja ispod oglasa

Budite empatični

Kako komuniciramo ponekad je važnije od onoga što komuniciramo. Empatija je ključna. Nije vrijeme za sarkazam. Slušajte što govore kupci i sukladno tome prilagodite svoju komunikaciju. Iako, ponekad je možda najbolje da ostanete suzdržani. Tako je američka kompanija Hershey odgodila svoju veliku kampanju u kojoj si potpuni stranci, nakon što podijele čokoladu, udijele zagrljaj. Umjesto kampanje s ljudima koji su u fizičkom kontaktu, Hershey je pustio reklame koje su fokusirane samo na proizvode.

Image

Budite prilagodljivi

Samoizolacija, karantena i još mnogo toga utječu na praktičan život, a samim time i na interakciju vas i vaših kupaca. Predvidite promjene u ponašanju kupaca i prilagodite se njihovu ritmu. Kako bi svoje usluge prilagodili potrebama svojih kupaca, Southwest Airlines pokrenuo je kampanju u kojoj komunicira ukidanje naknada za otkazivanje i promjene letova.

Naravno, koronavirus utječe na poslovanje svih djelatnosti. I dok u trenucima neizvjesnosti i izolacije konzumacija medija dramatično raste, potrebno je ostati prisutan na tržištu. Istina je da ljudi traže točne i pravovremen informacije, ali i dozu zabave.

Tekst se nastavlja ispod oglasa
Tekst se nastavlja ispod oglasa
ksw 104
USKORO
VOYO logo
Još iz rubrike