Ta teorija kaže da zrakoplov nije otet, već da je došlo do požara koji je onesvijestio putnike i pilote. Pilot Chris Goodfellow je na svom Google+ profilu objavio kako mu se čini sasvim logičnim da je došlo do požara u zrakoplovu, zbog čega su piloti okrenuli letjelicu prema najbližem aerodromu, a to je- po njegovoj procjeni - Palau Langkawi.
Ako je došlo do požara, čini se logičnim da bi piloti isključili sve sustave i resetirali ih kako bi otkrili gdje je uzrok požara, tvrdi Goodfellow. Tako je zrakoplov ostao bez signala. Goodfellow tvrdi da je moglo doći do dvije vrste požara: na električnim instalacijama, ili je moglo doći do zapaljenja gume stajnog trapa. u tom slučaju bi dim brzo preplavio kokpit te onesposobio pilote, koji su vjerojatno uključili autopilot, ali je zrakoplov ostao bez goriva i naspolijetku se srušio.
"Vatra na letjelici zahtijeva samo jednu stvar: da što prije spustiš letjelicu na tlo. Postoje dva znana događaja u mom pamćenju. Prvi je slijetanje AirCanada DC9 koji je sletio u Columbus, 1980-ih godina. Pilot je odgađao spuštanje i prošao nekoliko aerodroma, nije instinktivno znao koji je aerodorm najbliži. Naposlijetku ga je spustio, ali je izgubio tridesetak duša. Pad Swissair DC-10 1998. godine kod Nove Škotske je još jedan primjer hrabrosti pilota. Imali su 15 minuta do Halifaxa ali nisu imali vremena, te su pali u ocean. Požar je počeo sat vremena nakon što su poletjeli. I znate što? I njihove su komunikacije bile ugašene", napisao je Goodfellow.
Podsjetimo, malezijski avion s 239 putnika i članova posade nestao je s civilnog radara 8. ožujka ubrzo nakon polijetanja iz Kuala Lumpura za Peking, i od tada mu se gubi svaki trag. Dvije trećine putnika su bili kineski državljani.
Malezija je u utorak odbacila kritike da sa vladama drugih zemalja ne dijeli dovoljno informacija vezanih za potragu. Kina je pak počela tražiti nestali zrakoplov na svom teritoriju koji pokriva sjeverni koridor po kojem je avion mogao letjeti nakon što je skrenut s rute, priopćila je u utorak kineska agencija Xinhua, navodeći kineskog veleposlanika u Maleziji Huang Huikanga.