'AMERIČKI SAN U KINI' /

Hoće li Temu i Aliexpress uništiti influencere?

Image
Foto: Shutterstock

Otkako je aplikacija Temu postala iznimno popularna u Europi i na Balkanu, sve više ljudi primjećuje da je odjeća koju nude 'influenceri' dostupna po pet i više puta nižim cijenama na ovoj kineskoj aplikaciji

24.10.2024.
7:34
Shutterstock
VOYO logo

Nije tajna da je velik broj "instagram kreatora", "modnih blogerica" i drugih samoprozvanih javnih osoba preko svojih profila prodavalo odjeću koja je zapravo proizvedena u Kini i Bangladešu, a rjeđe u Turskoj.

Većina te robe kupuje se u tzv. "bulk container" (veći broj primjeraka), najčešće između tisuću i dvije, i nemaju nikakve oznake proizvođača, a kasnije se prodaju preko društvenih mreža. Neki od iole sposobnijih "kreatora" angažirali bi radnice da na odjeću prišiju njihov "brand" uz prigodne etikete, pa čak i brendirana pakiranja.

No, otkako je aplikacija Temu postala iznimno popularna u Europi i na Balkanu, sve više ljudi primjećuje da je odjeća koju nude "influenceri" dostupna po pet i više puta nižim cijenama na ovoj kineskoj aplikaciji. Slično je i s online trgovinom i aplikacijom Aliexpress koja, kao i Temu, kupce povezuje izravno s proizvođačima u Aziji, bez ikakvih posrednika, uz u većini slučajeva besplatnu dostavu.

Image
'CICADA 3301' /

Jedna od najvećih misterija u online svijetu: Špijunski program, grupa hakera ili nešto treće?

Image
'CICADA 3301' /

Jedna od najvećih misterija u online svijetu: Špijunski program, grupa hakera ili nešto treće?

Primer 'američkog sna' u Kini

Inače, Temu je postao primjer "američkog sna" u Kini - osnovan je prije nešto više od dvije godine, a u vlasništvu je "PDD Holdingsa", u čijem je vlasništvu i "Pinduoduo", jedan od najvećih online trgovinama u Kini.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Temu platforma i aplikacija omogućuju prodavačima i velikim proizvođačima iz Kine da prodaju i šalju svoje proizvode kupcima diljem svijeta, bez potrebe da unajmljuju posrednike i distributere u odredišnoj zemlji, čime svoje proizvode čine pristupačnijim.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Neki prodavači u aplikaciji također su izjavili da je Temu, kao platforma, od njih tražio da snize cijene čak do točke prodaje artikala s gubitkom.

POGLEDAJTE VIDEO: Jesu li digitalne platforme budućnosti? 'Voyo je donio gledateljima slobodu'

Tekst se nastavlja ispod oglasa
Tekst se nastavlja ispod oglasa
BNP
GLEDAJ 24 SATA PRIJE
VOYO logo
Još iz rubrike