bez prometnih čepova /

Gužve prema moru postaju prošlost: kroz dvije godine dovršit će se slovenska autocesta do Macelja

Image
Foto: RTL

Radovi na autocesti Draženci - Gruškovje počeli su sredinom 2015., a već je u prometnoj funkciji polovica trase

29.12.2016.
11:25
RTL
VOYO logo

LJUBLJANA - Prometni čepovi koji u turističkoj sezoni nastaju u Sloveniji na pravcu iz Austrije prema graničnom prijelazu Gruškovje/Macelj bit će otklonjeni do kraja 2018. jer radovi na dovršetku 13 kilometara autoceste punog profila od mjesta Draženci do graničnog prijelaza s Hrvatskom dobro napreduju, piše u četvrtak ljubljansko Delo.

Radovi na autocesti Draženci - Gruškovje počeli su sredinom 2015., a već je u prometnoj funkciji polovica trase, dok će gradnja preostalih 5,78 kilometara autoceste do Macelja, za što je angažirano poduzeće Euroasfalt iz Sarajeva, biti dovršena kroz dvije godine. Tako u turističkoj sezoni 2019. više neće dolaziti do zastoja, navodi Delo, pozivajući se na planove tvrtke DARS kao državnog investitora i upravljača slovenskim autocestama.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Građevinari su ove godine plan premašili za dva posto, zahvaljujući lijepom vremenu i dobroj organizaciji, piše Delo.

Kad 13 kilometara duga autocesta od mjesta Dražence do graničnog prijelaza Macelj bude dovršena, stajat će ukupno 251 milijun eura, od čega je dobar dio dobiven ili osiguran iz europskih fondova, navode slovenski mediji.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Gradnja se odužila zbog teškog terena na kojemu je planirano 7 nadvožnjaka, 3 podvožnjaka, petnaestak mostova, više prijelaza za pješake, bicikliste i životinje, te jedan dvocjevni tunel dužine 105 metara.

Zadnje usko grlo na svom dijelu Pyhrnske ceste Hamburg - Solun, preko Nuernberga, Graza i Maribora, u Hrvatsku i dalje, Austrija je riješila prije 12 godina ugradnjom druge cijevi u tunelu Plabutsch kod Graza, piše Delo, ali dodaje da bi nakon što poslove dovrši Slovenija zastoji mogli nastajati na hrvatskoj strani.

"Autocesta od Macelja do Zagreba još nije dovršena, pa se promet između Đurmanca i Krapine odvija dvosmjerno na polovici autoceste. Nije poznato kad će se napraviti preostala polovica punog profila na trasi na kojoj su planirana i tri tunela", navodi Delo te dodaje da bi to moglo izazivati veće zastoje u turističkoj sezoni.

Tekst se nastavlja ispod oglasa
Tekst se nastavlja ispod oglasa
Tekst se nastavlja ispod oglasa
sjene prošlosti
Gledaj odmah bez reklama
VOYO logo