Osim što roditelji smatraju da nema prevelike koristi od pisanja domaće zadaće, smatraju da povećava nejednakosti među djecom. Također, mišljenja su da se na taj način odgovornost za učenje s škole prebacuje na roditelje, a što povećava napetosti u odnosu između djece i roditelja.
"Ako dijete nije uspjelo napraviti neke vježbe u školi, ne shvaćam kako bi im to moglo uspjeti kod kuće", kaže za GuardianJean-Jacques Hazan, predsjednik najveće udruge u Francuskoj koja zastupa roditelje i učenike.
Domaća zadaća je službeno zabranjena u francuskim osnovnim školama još od 1956., no mnogi učitelji ignoriraju tu činjenicu i zadaju djeci domaću zadaću na koju dnevno troše i do sat vremena, ali i dio vikenda kada bi se trebali odmarati.
Roditelji nemaju vremena ni znanja
Catherine Chabrun, predsjednica Instituta za moderne škole (ICEM), smatra da pisanje domaće zadaće produbljuje nejednakost među djecom.
"Nemaju sve obitelji vremena, ni dovoljno znanja kako bi pomogla djeci u rješavanju domaće zadaće", kazala je Chabrun.
Osim što se ovom temom u Francuskoj u zadnje vrijeme bave razne udruge, vode se i žestoke polemike na internetu.