navike tinejdžera /

Facebook sve manje popularan među tinejdžerima: druge društvene mreže preuzele dominaciju

Image
Foto: Pixabay

Dok većina mladih koristi istu društvenu mrežu poput njihovih prijatelja i kolega, tinejdžeri slabijeg imovinskog stanja više vole Facebook od onih koji pripadaju višem društvenom sloju

2.6.2018.
21:37
Pixabay
VOYO logo

Američki tinejdžeri sve rjeđe koriste Facebook te u virtualnoj komunikaciji biraju ostale platforme poput YouTubea, Instagrama i Snapchata, pokazali su rezultati ankete. Facebook koristi njih 51, što je za 20 posto manje u odnosu na 2015. kada je američki Centar za istraživanje Pew zadnji put proučavao navike tinejdžera kada su posrijedi društvene mreže, navodi u petak BBC. 

Većina tinejdžera u dobi od 13 do 17 godina posjeduje ili ima pristup smartphoneu, a 45 posto ih je gotovo neprekidno online. Anketa je pokazala da je YouTube preuzeo dominaciju nad Facebookom. Čak 85 posto tinejdžera preferira YouTube u odnosu na Facebook. 

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Na drugome mjestu po popularnosti među tinejdžerima je Instagram sa 72 posto korisnika, a na trećem Snapchat sa 69 posto. Broj tinejdžera koji koriste Twitter (32 posto) i Tumblr (14 posto), nepromijenjen je u odnosu na rezultate iz 2015.  

I premda je Facebook izgubio popularnost među tinejdžerima u odnosu na YouTube koji je u vlasništvu Googlea, raste popularnost Instagrama, mreže u vlasništvu Facebooka od 2012. 

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Istraživanje centra Pew, u koje je bilo uključeno gotovo 750 tinejdžera tijekom mjesec dana, pokazalo je da je prije tri godine smartphone posjedovalo 73 posto djevojaka i mladića, a danas ga ima 95 posto tinejdžera. 

Dok većina mladih koristi istu društvenu mrežu poput njihovih prijatelja i kolega, tinejdžeri slabijeg imovinskog stanja više vole Facebook od onih koji pripadaju višem društvenom sloju, pokazalo je istraživanje. 

Gotovo trećina ispitanika utjecaj društvenih mreža na njihov život ocijenila je pozitivnim, četvrtina ga smatra uglavnom negativnim, a najviše - 45 posto sudionika ankete odgovorilo je da njihov utjecaj nije ni pozitivan ni negativan, piše BBC.

Tekst se nastavlja ispod oglasa
Tekst se nastavlja ispod oglasa
Tekst se nastavlja ispod oglasa
fnc 20
Gledaj odmah bez reklama
VOYO logo