teška, ali pravedna borba /

Facebook širi bitku protiv lažnih vijesti i na Njemačku: vidljivost nevjerodostojnih članaka manja

Image

Kompanija se našla na udaru kritika da nije poduzela dovoljno odlučne mjere kako bi suzbila lažne vijesti u prošlogodišnjoj kampanji za američke predsjedničke izbore

16.1.2017.
7:33
VOYO logo

Facebook je objavio da je nakon Sjedinjenih Državama pokrenuo kampanju za suzbijanje lažnih vijesti i u Njemačkoj.

Iz internetskog su diva u nedjelju izvijestili da su u tim nastojanjima osigurali pomoć organizacije Correctiv koja će analizirati sadržaje objavljene na korisničkim profilima u Njemačkoj i po potrebi ih označavati kao "upitne".

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Kao i u SAD-u, Facebook će i u Njemačkoj pokušati ograničiti mogućnosti da korisnici zarađuju na prenošenju lažnih vijesti.

Kompanija se našla na udaru kritika da nije poduzela dovoljno odlučne mjere kako bi suzbila lažne vijesti u prošlogodišnjoj kampanji za američke predsjedničke izbore.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Stoga su odlučili postrožiti proceduru u Njemačkoj uoči parlamentarnih izbora koji bi trebali biti održani u rujnu.

Potencijalne lažne vijesti bit će označene, ali ne i uklonjene pod uvjetom da se njima ne krše Facebookovi propisi.

"Sami postovi neće nestati s platforme, nećemo ih skrivati, ljudi će ih i dalje moći dijeliti", tumači u priopćenju menadžer Facebooka Guido Buelow.

Dodaje ipak da bi vidljivost nevjerodostojnih članaka mogla biti smanjena.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Correctiv neće za analizu dobivati novac od Facebooka.

"Uvjereni smo da treba učiniti sve kako bi se suzbilo širenje lažnih vijesti putem društvenih mreža", kazao je čelnik Correctiva David Schraven.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Facebook je u potrazi za novim partnerima koji bi poduprli njegova nastojanja da se suzbiju lažne vijesti, napominje novinska agencija dpa.

Tekst se nastavlja ispod oglasa
fnc 20
Gledaj odmah bez reklama
VOYO logo