Direktor Googlea želi pobijediti smrt, a razradio je i detaljan plan!

Možda će se nekome ovo učiniti suludom idejom, no tehnički direktor Googlea i futurist Ray Kurzweil zaista vjeruje u besmrtnost.

21.10.2013.
11:08
VOYO logo

Ovaj poznati izumitelj i stručnjak smatra da se ključ rješenja nalazi u sistemu ''mostova'' koji organizmu omogućuje da s vremenom postaje sve jači i otporniji.

Upravo iz tog razloga ovaj mlađahni 65-godišnjak svaki dan uzima 150 dodataka prehrani, koji za njega predstavljaju ''prvi most''.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Ideja mu je ''izgraditi'' dovoljno mostova da bi tijelo bilo sposobno održati se na životu do trenutka kad će tehnologija toliko napredovati da omogući produženje života. Smatra da je biologija poput računalnog softvera, te da smo svi mi u biti ''zastarjeli'' i da nas treba ''nadograditi''.

Cilj mu je doživjeti nanotehnološku revoluciju

U intervjuu za kanadski magazin Maclean's ovaj je stručnjak izjavio da se nada da će ga vitamini koje uzima održati dovoljno dugo zdravim da doživi ''nanotehnološku revoluciju''.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Nakon ''prvog mosta'' (održavati organizam na životu što je duže moguće, uz zdravu prehranu, puno vitamina) slijedi ''drugi most'', objašnjava Kurzweil. Riječ je o biotehnološkoj revoluciji, što drugim riječima znači mogućnost reprogramiranja i zaštitu od bolesti.

I, napokon, na kraju dolazimo do ''nanotehnološke revolucije''.

''U tom trenutku imat ćemo male robote, nanobote, koji jačaju imunitet. Stvorit ćemo imunološki sustav koji prepoznaje bolesti i čim se ona pojavi, on će se moći reprogramirati i boriti protiv iste'', objasnio je Ray.

Biologija kao softver

Takvi će se roboti, prema njegovim riječima, boriti protiv bolesti, jačati zdravlje i omogućiti ljudima da duže ostanu aktivni.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

''Biologija je softverski proces'', rekao je Kurzweil.

Ovaj je poznati stručnjak predvidiojunk fooda već ranije .

Tekst se nastavlja ispod oglasa
Tekst se nastavlja ispod oglasa
Sjene prošlosti
Gledaj odmah bez reklama
VOYO logo