Uloga ambasadora u XXI stoljeću nije se mnogo promijenila otkada je smišljena: predstaviti svoju zemlju u nekoj drugoj državi ili pri nekoj međunarodnoj organizaciji. No, Danska je ambicioznija od toga, pa je postala i prva zemlja u svijetu koja ambasadora želi poslati kao izaslanika multinacionalnim kompanijama, u američku Silicijsku dolinu.
Koncept je ovoga "digitalnog ambasadora" smislio danski ministar vanjskih poslova, Anders Samuelsen. Navodno se taj ambasador i ne bi bazirao u Kaliforniji, već bi bio pridružen danskoj ambasadi i bavio se odnosom s tvrtkama popur Applea, Facebooka, Netflixa et Googlea, poznatijih pod zajedničkim imenom "velikani interneta".
Danska ovakvim potezom vjerojatno želi i osigurati nastavak svojih poslovnih odnosa s multinacionalkama. Apple želi sagraditi veliki podatkovni centar u Viborg a Facebook je najavio da će učiniti isto u Odenseu.
Teško je pak zamisliti na koji bi se način mogao odvijati "diplomatski dijalog" između jedne države i jedne kompanije, koja ne motivira ništa doli ekonomski interesi.